زمان مطالعه: 1 دقیقه

ماجرای طلب میلیاردی علی دایی از پرسپولیس / افشارگری دایی از چک‌های برگشتی و ماشین‌های بی‌سند

پس از این‌که وزارت ورزش در روزهای ابتدایی بعد از تعطیلات نوروزی سال ۹۳ فهرستی از میزان پرداختی به بازیکنان پرسپولیس منتشر کرد، علی دایی به شدت علیه این لیست موضع گرفت و آن را غیرواقعی خواند.
19 فروردین 1403
شناسه : 115980
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/115980
82+
بالا
پس از این‌که وزارت ورزش در روزهای ابتدایی بعد از تعطیلات نوروزی سال ۹۳ فهرستی از میزان پرداختی به بازیکنان پرسپولیس منتشر کرد، علی دایی به شدت علیه این لیست موضع گرفت و آن را غیرواقعی خواند.

 

حادثه 24 -پس از این‌که وزارت ورزش در روزهای ابتدایی بعد از تعطیلات نوروزی سال ۹۳ فهرستی از میزان پرداختی به بازیکنان پرسپولیس منتشر کرد، علی دایی به شدت علیه این لیست موضع گرفت و آن را غیرواقعی خواند.پس از این‌که وزارت ورزش در روزهای ابتدایی بعد از تعطیلات نوروزی سال ۹۳ فهرستی از میزان پرداختی به بازیکنان پرسپولیس منتشر کرد، علی دایی به شدت علیه این لیست موضع گرفت و آن را غیرواقعی خواند.

سرمربی وقت پرسپولیس در این رابطه مصاحبه بسیار تندی با خبرورزشی کرد که نوزدهم فروردین همان سال منتشر کردیم. دایی به خبرنگار ما گفت: وزارت ورزش روغ می‌گوید. بهتر است آقایان با صداقت همه چیز را بیان کنند. قرارداد همه بازیکنان پرسپولیس مخدوش است و من با صراحت می‌گویم تنها قراردادهایی که درست است و همه چیز در آن به طور شفاف محاسبه شده، قرارداد اعضای کادر فنی است. خود من همین الان که با شما صحبت می‌کنم بالغ بر ۷۴۰میلیون تومان دریافتی داشته‌ام و یک میلیارد و ۶میلیون تومان هم طلبکار هستم ولی قرارداد بازیکنان مخدوش است. آقایان چک‌های برگشتی و ماشین‌هایی که برایش هنوز سند نگرفته‌اند را نیز به حساب پرداخت خودشان به بازیکنان پرسپولیس گذاشته‌اند!

علی دایی ادامه داد: کجای دنیا یک بازیکن بیشتر از اصل مبلغ قراردادش دریافتی دارد؟ اگر شکل محاسبه این آقایان را ملاک قرار بدهیم بعضی از بازیکنان پرسپولیس بیشتر از ۱۲۰ درصد دریافتی داشته‌اند در صورتی که اصلا این‌طوری نیست و به همین خاطر تاکید دارم که وزارت ورزش حقیقت را به صورت شفاف بیان کند.

دایی در ادامه افزود: پیرامون سیدجلال حسینی گفته‌اند که این بنده خدا ۶۰ درصد از پولش را گرفته ولی من ازسید جلال دستخط دارم که تاکید کرده فقط ۲۰ درصد از مبلغ قراردادش را دریافت کرده است.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر