زمان مطالعه: 2 دقیقه

اسرار پشت پرده قتل بابک خرمدین فاش شد / اکبر خرمدین چطور به 3 قتل اعتراف کرد؟

قتل بابک خرمدین یکی از مخوف‌ترین جنایت‌های پایتخت در سالهای اخیر بود. اما این قتل چگونه فاش شد و اکبر خرمدین چطور به 3 قتل اعتراف کرد؟
19 فروردین 1403
شناسه : 115979
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/115979
190+
بالا
قتل بابک خرمدین یکی از مخوف‌ترین جنایت‌های پایتخت در سالهای اخیر بود. اما این قتل چگونه فاش شد و اکبر خرمدین چطور به 3 قتل اعتراف کرد؟

حادثه 24 - قتل بابک خرمدین یکی از مخوف‌ترین جنایت‌های پایتخت در سالهای اخیر بود. اما این قتل چگونه فاش شد و اکبر خرمدین چطور به 3 قتل اعتراف کرد؟

محمدجواد شفیعی، بازپرس جنایی تهران که به این پرونده جنجالی رسیدگی کرده در این باره می‌گوید: یکی از مهم ترین و البته جالب ترین پرونده هایی که من رسیدگی کردم پرونده قتل های اکبر خرمدین بود. موضوع از این قرار بود که اواخر اردیبهشت سال ۱۴۰۰ ساعت ۳:۳۰ بامداد، ‌مانند همیشه که کشیک بودم، تلفنم زنگ خورد، ‌افسری از کلانتری آزادی بود که خبر از کشف قطعاتی از اعضای جسد مثله شده در داخل سطل زباله داد. دستور دادم صحنه حفظ شود و راهی آنجا شدم. دو تا دست از مچ به پایین، پاها مچ به پایین، یک قسمتی از بالا تنه و کتف ها را کشف کردیم.

او ادامه می‌دهد: به سرعت با انگشت نگاری هویت جسد که بابک خرمدین بود شناسایی شد. در مرحله بعد راهی محل سکونت بابک در اکباتان شدیم و دوربین های محل سکونت را بررسی کردیم و دیدیم ساعت یک همان شب پدر و مادر بابک با یک چمدان و کیسه های زباله در حال خروج از منزل هستند. همان لحظه دستور بازداشت پدر و مادر را دادم و ساعت ۶:۳۰ اکبر خرمدین به جنایت اعتراف کرد. در ادامه هم دو قتل (قتل دختر و دامادش) دیگری که وی مرتکب شده فاش شد. یکی از نکاتی که در پرونده خردمین خیلی مهم بود سرعت عمل در کشف عاملان جنایت بود. درواقع نقطه عطف در این پرونده سرعت رسیدگی بود.

ارسال نظر