زمان مطالعه: 1 دقیقه

وحشت در دشت آزادگان/ عامل تیراندازی دستگیر شد

فرمانده انتظامی دشت آزادگان از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی به درب منزل یک شهروند در این شهرستان خبر داد.
19 فروردین 1403
شناسه : 105956
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/105956
117+
بالا
فرمانده انتظامی دشت آزادگان از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی به درب منزل یک شهروند در این شهرستان خبر داد.

 حادثه 24 - فرمانده انتظامی دشت آزادگان از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی به درب منزل یک شهروند در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ جواد مراونه در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی به درب منزل یک شهروند در شهر سوسنگرد، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

  وی افزود: در تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد یک نفر با هویت معلوم، به علت اختلافات و درگیری‌های قبلی به درب منزل یکی از نزدیکان خود با یک قبضه سلاح کلاش تیراندازی کرده و از محل متواری شده است.

فرمانده‌ انتظامی دشت آزادگان تصریح کرد: ماموران پلیس با اشراف فنی و راهنمایی شاکی پرونده، عامل این تیراندازی را شناسایی و در اقدامی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

مراونه با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم، یک قبضه سلاح جنگی کلاش کشف شد، گفت: متهم هدف از این کار را اختلاف قبلی عنوان کرد.

وی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی افزود: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمان نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت‌نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر