زمان مطالعه: 1 دقیقه

تیراندازی همسایه وسط دعوای زن و شوهر جوان در فسا

فرمانده انتظامی فسا از دستگیری مردی که با همسرش درگیر شده بود خبر داد و گفت: در این خصوص یکی همسایگان که با تیراندازی در درگیری شرکت کرده بود نیز دستگیر شد.
19 فروردین 1403
شناسه : 105955
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/105955
123+
بالا
فرمانده انتظامی فسا از دستگیری مردی که با همسرش درگیر شده بود خبر داد و گفت: در این خصوص یکی همسایگان که با تیراندازی در درگیری شرکت کرده بود نیز دستگیر شد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی فسا از دستگیری مردی که با همسرش درگیر شده بود خبر داد و گفت: در این خصوص یکی همسایگان که با تیراندازی در درگیری شرکت کرده بود نیز دستگیر شد.

سرهنگ فرهاد آراوند، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری همراه با تیراندازی در یکی از محلات شهرستان فسا، بلافاصله گشت کلانتری 12 معلم برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد یک زن و شوهر (مستاجر) به دلیل اختلاف خانوادگی با هم درگیر شده‌اند و یکی از همسایگان (پسر 34 ساله مالک منزل) که حالت طبیعی نداشته وارد ماجرا شده و با اسلحه کلت کمری متعلق به خودش اقدام به تیراندازی هوایی می‌کند و سریعا متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی فسا به دستگیری متهم تیراندازی ساعتی پس از فرار و کشف اسلحه اشاره کرد و گفت: مرد جوان نیز دستگیر و متهمین با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

آراوند به خانواده‌ها و زوجین جوان توصیه کرد با استناد به آیه شریفه 35 سوره نساء، از ظرفیت معتمدین در خانواده‌ها برای پیشگیری از اختلاف و صلح و سازش بین زوجین استفاده کنید.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر