زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل عام اعضای یک خانواده در مهاباد/ دستور ویژه دادگستری آذربایجان غربی برای پیگیری جنایت

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی طی دستوری به فرماندهی انتظامی استان و دادستان مهاباد پیگیری سریع موضوع قتل اعضای یک خانواده را در یکی از روستا‌های مهاباد خواستار شد.
19 فروردین 1403
شناسه : 105951
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/105951
163+
بالا
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی طی دستوری به فرماندهی انتظامی استان و دادستان مهاباد پیگیری سریع موضوع قتل اعضای یک خانواده را در یکی از روستا‌های مهاباد خواستار شد.

حادثه 24 - رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی طی دستوری به فرماندهی انتظامی استان و دادستان مهاباد پیگیری سریع موضوع قتل اعضای یک خانواده را در یکی از روستا‌های مهاباد خواستار شد.

ناصر عتباتی  رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی طی دستوری به فرماندهی انتظامی استان و دادستان مهاباد پیگیری سریع و قاطع موضوع قتل ۴ نفر از اعضای یک خانواده را در یکی از روستا‌های مهاباد خواستار شد.

در پی وقوع قتل ۴ نفر از اعضای یک خانواده با استفاده از سلاح گرم گلاشینکف و کلت کمری در یکی از روستا‌های مهاباد دستگاه قضایی استان با سرعت موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

عتباتی تاکید کرد: با اعزام کارآگاهان و تیم‌های ویژه جنایی از مرکز استان به صحنه جرم با هماهنگی دادستان مهاباد و بازپرس ویژه رسیدگی کننده سریعا ابعاد و علت ارتکاب جرم کشف و با استفاده از تمام امکانات و شگرد‌های پلیسی و جنایی عاملین و قاتلین شناسایی، تعقیب و دستگیر شوند.

 رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به دادستان مهاباد هم دستور داده است ضمن حضور در محل تمام اقدامات قضایی لازم برای حفظ صحنه جرم و ادله موجود و اشیا و آلات ارتکاب جرم ضبط و جزئیات حادثه با تحقیقات کامل محلی صورت جلسه و دستورات لازم برای تعقیب مجرمین و دستگیری آن‌ها صادر کند.

عتباتی با ابراز تاسف از حادثه ناگوار پیش آمده گفت برخورد‌های قاطع با عاملین صورت خواهد گرفت.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان غربی» را در صفحه حوادث آذربایجان غربی و حوادث ارومیه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر