زمان مطالعه: 3 دقیقه

نساجی ناکام برابر تیم های مدعی/ امتیازهایی که به راحتی از دست رفت

تیم فوتبال نساجی مازندران در نیم فصل دوم شرایط خوبی ندارد و در حالی که ۸ هفته به پایان رقابت های لیگ برتر زمان باقی مانده یکی از گزینه های سقوط به دسته پایین تر به حساب می آید.
19 فروردین 1403
شناسه : 105934
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/105934
90+
بالا
تیم فوتبال نساجی مازندران در نیم فصل دوم شرایط خوبی ندارد و در حالی که ۸ هفته به پایان رقابت های لیگ برتر زمان باقی مانده یکی از گزینه های سقوط به دسته پایین تر به حساب می آید.

حادثه 24 - تیم فوتبال نساجی در فصل بیست و سوم لیگ برتر شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند و این تیم با گذشت بیست و دو هفته از مسابقات تنها ۱۵ امتیاز به دست آورده و در مکان پانزدهم جدول قرار دارد.

نساجی در این فصل ۳ بار کادر فنی خود را تغییر داده و ساکت الهامی که هواداران امید زیادی به موفقیت تیم خود زیر نظر این مربی را داشتند هم تاکنون نتوانسته این تیم پر هوادار را از بحران خارج کند. الهامی از هفته هجدهم سکان هدایت نساجی را عهده دار شد و در اولین بازی با نتیجه سنگین ۳ بر صفر نتیجه را به گل گهر سیرجان واگذار کرد. این تیم در ادامه و در حالی که تا دقایق پایانی از صنعت نفت آبادان پیش بود روی اشتباه علیرضا رضایی گل تساوی را دریافت کرد تا ۳ امتیاز مهم و حیاتی برای این تیم از بین برود.

تنها پیروزی نساجی با هدایت الهامی به دیدار خانگی برابر شمس آذر قزوین بر می‌گردد که این تیم موفق شد با یک گل پیروز از زمین خارج شود. در دو هفته اخیر نساجی باز روی ناامیدی را به هواداران خود نشان داده و با دو شکست متوالی برابر آلومینیوم و اراک به قعر جدول تکیه زده است که نشان از ناکامی نساجی برابر تیم‌های مدعی دارد. تنها ۸ بازی تا پایان فصل فرصت باقی است و در این ۸ هفته نساجی باید ۴ دیدار را در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از حریفان میزبانی کند و ۴ بازی هم خارج از خانه رو در روی تیم‌ها قرار می‌گیرد.

تراکتور، پرسپولیس، استقلال تهران و فولاد ۴ تیمی هستند که باید با سفر به مازندران در قائمشهر به مصاف نساجی بروند. به جز فولاد که در نیمه دوم جدول قرار دارد ۳ تیم دیگر از تیم‌های بالانشین جدول محسوب می‌شوند و رقابت تنگاتنگی با هم برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر دارند و قطعاً نساجی در این دیدارهای خانگی کار راحتی نخواهد داشت. سپاهان، ذوب آهن، استقلال خوزستان و هوادار هم ۴ باشگاهی هستند که باید از نساجی میزبانی کنند که به جز سپاهان مابقی تیم‌ها شانسی برای قهرمانی و حتی کسب سهمیه آسیایی ندارند و دو تیم هوادار و استقلال خوزستان هم مانند نساجی از کاندیدای سقوط به دسته پایین‌تر هستند.

شرایط جدول به گونه‌ای است که نساجی به مراتب بازی‌های سخت‌تری در خانه نسبت به خارج از خانه خواهد داشت و شاگردان الهامی برای فرار از قعر جدول نیازمند کسب بیشترین امتیاز از ۸ بازی باقی مانده خود هستند. نساجی در هفته بیست و سوم روز جمعه بیست و چهارم فروردین در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان می‌رود که دو بازیکن را به دلیل محرومیت و احتمالاً یک بازیکن را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

 آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر