زمان مطالعه: 2 دقیقه

شنبه عزای عمومی در اصفهان اعلام شد

شنبه هجدهم فروردین ماه همزمان با آیین تشییع پیکر مطهر شهید سرافراز سرلشکر زاهدی، در استان اصفهان عزای عمومی اعلام شد.
17 فروردین 1403
شناسه : 105835
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/105835
426+
بالا
شنبه هجدهم فروردین ماه همزمان با آیین تشییع پیکر مطهر شهید سرافراز سرلشکر زاهدی، در استان اصفهان عزای عمومی اعلام شد.

حادثه 24- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان گفت: در پی شهادت سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در جنایت حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران در سوریه و باتوجه به آیین تشییع و خاکسپاری این شهید سرافراز در روز شنبه هجدهم فروردین ماه، این روز از سوی استاندار اصفهان در سراسر استان عزای عمومی اعلام می‌شود.

مراسم وداع با پیکر سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی شامگاه جمعه در گلزار شهدای رهنان و سحر شنبه  هجدهم فروردین نیز در صدا و سیمای اصفهان برگزار می شود.

پیکر مطهر شهید سرافراز سرلشکر زاهدی از ساعت ۸:۳۰ صبح هجدهم فروردین ماه از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان تشییع؛ و در گلستان شهدای این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

سرلشکر محمدرضا زاهدی متولد ۱۱ آبان ۱۳۳۹ در اصفهان، در سال ۱۳۵۹ به سپاه پاسداران پیوست و در طول جنگ تحمیلی از فرماندهان میانی سپاه بود.

وی  در فاصله سال‌های ۱۳۶۵ تا ۱۳۷۰ فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) و در فاصله سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۷ فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران بود.

 سرلشکر زاهدی  از ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۵ با حفظ سمت فرمانده قرارگاه ثارالله نیز شد و از سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۸ معاونت عملیات سپاه پاسداران را هم برعهده داشت.

وی  از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۵ در نیروی قدس فعالیت می‌کرد و فرمانده سپاه سوریه و لبنان بود.

ارسال نظر