زمان مطالعه: 2 دقیقه

آمادگی اتوبوسرانی برای خدمات رسانی در روز قدس

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: مجموعه شرکت واحد در بالاترین سطح آمادگی و آماده باش برای خدمات رسانی به مردم شریف تهران در روز قدس قرار دارد.
16 فروردین 1403
شناسه : 105792
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/105792
109+
بالا
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: مجموعه شرکت واحد در بالاترین سطح آمادگی و آماده باش برای خدمات رسانی به مردم شریف تهران در روز قدس قرار دارد.

حادثه 24 - مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بیان داشت: شهادت دو سردار سرافراز کشورمان و همراهانشان در حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق را به محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده این عزیزان و همه مردم شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی گفت: این حمله نشان از خوی وحشی‌ گری و استیصال صهیونیست‌ها در مقابل جریان مقاومت و ناکامی در جنگ حدوداً ۲۰۰ روزه غزه است. از سوی حمله به مراکز دیپلماتیک برخلاف قوانین بین‌ المللی و نقض حاکمیت کشورهاست.

علیزاده افزود: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند انتقام شهدای اخیر قطعی است و تصمیم زمان و مکان آن با مسؤولان مربوط است.

مدیرعامل شرکت واحد گفت: با توجه به افزایش جنایات رژیم اشغالگر قدس، در سطح مجموعه شرکت واحد از چند هفته قبل تدارک گسترده‌ای را برای خدمات رسانی در روز قدس پیش بینی کرده ایم و با توجه به اعلام تشییع پیکر مطهر شهدای اخیر جبهه مقاومت در روز قدس در بالاترین سطح آمادگی برای خدمات رسانی قرار داریم.

وی گفت: بر همین اساس همه معاونت‌ها و بخش‌های عملیاتی شرکت واحد برای خدمات رسانی بهینه به مردم در آمادگی کامل به سر می‌برند.

علیزاده گفت: همانگونه که در اطلاعیه شرکت واحد درباره جزئیات خدمات رسانی روز قدس اشاره شده، خدمات رسانی از حدود ۲۰ میدان اصلی شهر و بالعکس خواهد بود تا ان شاالله رضایت حداکثری مردم روزه دار را با خدمات رسانی خوب خود داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت واحد گفت: در سایر خطوط نیز خدمات رسانی روال عادی را خواهد داشت.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر