زمان مطالعه: 3 دقیقه

مطمئنم استقلال در لیگ برتر می‌ماند/ ماجرای بازیکنی که هپاتیت داشت

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با بیان اینکه این تیم در لیگ برتر ماندگار خواهد شد، گفت: با توجه به شناخت خوبی که از کادر فنی دارم مطمئنم استقلال در لیگ ماندنی خواهد شد.
14 فروردین 1403
شناسه : 105668
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/105668
93+
بالا
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با بیان اینکه این تیم در لیگ برتر ماندگار خواهد شد، گفت: با توجه به شناخت خوبی که از کادر فنی دارم مطمئنم استقلال در لیگ ماندنی خواهد شد.

حادثه 24 - تیم فوتبال استقلال خوزستان با گذشت ۲۱ هفته از رقابت‌های لیگ برتر با کسب ۱۶ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد و کماکان احساس خطر سقوط به دسته پایین‌تر را حس می‌کند. استقلال خوزستان با هدایت سید سیروس پورموسوی نیم فصل اول شرایط خوبی نداشت و با ۸ امتیاز در قعر جدول قرار گرفت اما با تعطیلی مسابقات و تقویت تیم با جذب چند بازیکن ایرانی و خارجی استقلالی‌ها توانسته‌اند در ۶ هفته‌ای که از نیم فصل دوم می گذر به اندازه کل نیم فصل اول خود امتیاز جذب کنند.

امیدعلی نجفی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در رابطه با عملکرد کلی آبی‌ها در رقابت‌های فصل بیست و سوم اظهار داشت: در اول فصل به دلیل اینکه تیم تازه از لیگ دسته اول راهی لیگ برتر شده بود و همچنین با چالش‌های مدیریتی مواجه بود باعث شد که ما نتوانیم لیست مورد نیاز سرمربی تیم را جذب کنیم و همین موضوع باعث شد تا میانگین سنی تیم ما افزایش یابد و در ادامه شاهد آن بودیم که تیم نتوانست نتایج خوبی را کسب کند.

مطمئنم تیم در لیگ برتر باقی خواهد ماند

او ادامه داد: با گذشت ۶ هفته از مسابقات، پورموسوی از سمت خود استعفا کرد که پس از برگزاری جلسه با او به سرمربی تیم اعلام کردم که من خیالم از بابت ماندن تیم در لیگ راحت است و فقط باید به فکر روند صعودی تیم در جدول باشیم. ما در ابتدای فصل سعی کردیم تا حواشی را از تیم دور کنیم. در نیم فصل دوم و مطابق با خواسته سرمربی بازیکنان خوبی را جذب تیم کردیم و با انجام ۶ بازی به اندازه کل نیم فصل اول توانستیم امتیاز کسب کنیم و مطینم با بازیکنان و کادر فنی خوبی که داریم در ادامه مسابقات موفق خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان تصریح کرد: اگر فقط نیم فصل دوم را در نظر بگیریم متوجه خواهیم شد که استقلال خوزستان از لحاظ امتیازگیری جز تیم‌های بالا نشین است و همانطور که گفتم خیلی امید داریم که تیم در پایان فصل در جایگاه مناسبی قرار گیرد و اصلاً به فکر سقوط به دسته پایین‌تر نیستیم.

۹ فینال حساس در پیش داریم

نجفی خاطر نشان کرد: ۹ بازی باقی مانده تا پایان فصل هرکدام از آنها حکم فینال را برای ما دارد و باید تمرکز خود را بازی به بازی بگذاریم با توجه به شناخت خوبی که از کادر فنی داریم آنها به خوبی تیم‌های حریف را آنالیز می‌کنند و انشاالله دست پُر از مسابقات خارج خواهیم شد.

چاوز نمی‌تواند از ما درخواست غرامت کند

نجفی در خصوص بیماری هپاتیت B «چاوز» بازیکن اکوادوری که منجر به فسخ قرارداد با این بازیکن شد، توضیح داد: اگر شرایط به گونه‌ای پیش می‌رفت که چاوز در تیم باقی می‌ماند او به یکی از خریدهای خارجی با کیفیت در لیگ برتر تبدیل می‌شد. چاوز سابقه حضور در تیم زیر ۲۳ اکوادور را داشت و پیش از عقد قرارداد با ما عضو تیم بارسلونا اکوادور بود ابتدا که با او قرارداد همکاری به امضا رساندیم بیماری وی مشخص نشده بود اما با گذشت چند روز از ایفمارک به ما اعلام کردند که او دچار هپاتیت B است.

او افزود: با این حال ما مدتی صبر کردیم تا شاید تحت مراقبت‌هایی بتوانیم از این بازیکن استفاده کنیم اما پزشکان این اجازه را به ما ندادند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا با چاوز قطع همکاری کنیم.

نجفی در خصوص احتمال شکایت چاوز به فیفا بابت پرداخت مطالبات خود از استقلال خوزستان گفت: نه چنین مسأله‌ای اصلاً امکان پذیر نیست زیرا باشگاه استقلال خوزستان دارای یک مشاور حقوقی خارجی است که پس از اینکه متوجه بیماری چاوز شدیم با صحبت‌هایی که با وکیل خودمان داشتیم از چاوز رضایت نامه گرفتیم و جدایی این بازیکن در صلح کامل انجام شد و او نمی‌تواند از ما به دادگاه‌های بین‌المللی شکایت کند.

پوست اندازی در تیم ملی باعث دیده شدن بازیکنان جوان می‌شود

مدیرعامل استقلال خوزستان در خصوص دعوت جواد آقایی پور به اردوی تیم ملی فوتبال و این مورد چقدر می‌تواند به انگیزه سایر بازیکنان برای درخشش در تیم‌های انتهای جدولی موجب شود، تصریح کرد: پوست اندازی خوبی در تیم ملی شکل گرفته که موجب شده تا بازیکنان جوان انگیزه زیادی برای درخشش در تیم‌های باشگاهی خود داشته باشند. آقایی پور هم از مهاجمان بسیار با کیفیت در لیگ برتر به حساب می‌آید و امیدوارم شرایط حضور برای آقایی پور و دیگر بازیکنان استقلال خوزستان فراهم شود تا این بازیکنان در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند.

 آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر