زمان مطالعه: 3 دقیقه

دروازه بان نساجی تست های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت

«لوان پولی» دروازه بان برزیلی تیم فوتبال نساجی تست های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت و قرارداد او با این باشگاه به ثبت خواهد رسید.
14 فروردین 1403
شناسه : 105666
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/105666
72+
بالا
«لوان پولی» دروازه بان برزیلی تیم فوتبال نساجی تست های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت و قرارداد او با این باشگاه به ثبت خواهد رسید.

حادثه 24 - پس از مصدومیت علیرضا رضایی دروازه‌بان جدید تیم فوتبال نساجی در دیدار برابر آلومینیوم در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر با انجام آزمایشات پزشکی مشخص شد که او حداقل تا دو ماه نمی‌تواند درون دروازه این تیم قرار گیرد و نیاز به مداوا دارد.

با تصمیم ساکت الهامی سرمربی نساجی، «پولی» دروازه‌بان برزیلی راهی تهران شد تا در تمرینات نساجی چی ها شرکت کند و پس از چند جلسه تمرین او توانست رضایت الهامی را جلب کند و حتی در بازی تدارکاتی برابر شمس آذر نیز در درون دروازه این تیم ایستاد.

«پولی» تست‌های ایفمارک را با موفقیت پشت سر گذاشته است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او امروز قرارداد خود را با این باشگاه به ثبت خواهد رساند و می‌تواند در دیدار هفته بیست و دوم برابر ملوان که مصافی حساس برای نساجی به شمار می‌رود اولین بازی خود را برای این تیم انجام دهد.

نساجی با ۱۵ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و ۹ دیدار باقی مانده برای این تیم تا پایان فصل بیست و سوم بسیار مهم هستند.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر