زمان مطالعه: 3 دقیقه

محکومیت یک شرکت خودروساز به اتهام گرانفروشی در عرضه ۱۶ خودرو

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از محکومیت ۳۱۴ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریالی یک شرکت خودروساز به اتهام گرانفروشی در عرضه ۱۶ دستگاه خودرو خبر داد.
14 فروردین 1403
شناسه : 105663
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/105663
78+
بالا
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از محکومیت ۳۱۴ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریالی یک شرکت خودروساز به اتهام گرانفروشی در عرضه ۱۶ دستگاه خودرو خبر داد.

حادثه 24 - مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از محکومیت ۳۱۴ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریالی یک شرکت خودروساز به اتهام گرانفروشی در عرضه ۱۶ دستگاه خودرو خبر داد.

سیدمرتضی مدنی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده شرکت خودرو ساز به اتهام گران فروشی در عرضه ۱۶ دستگاه خودرو به ارزش ۳۱ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال در شعبه دوازدهم تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: شعبه با توجه به شکایت ۱۶ شاکی خصوصی و مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز و علاوه بر ممهور کردن پروانه شرکت به مهر تخلف اول، شرکت را به پرداخت ۳۱۴ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

به گفته مدنی، شعبه همچنین شرکت را به پرداخت ۲۹ میلیارد و ۴۱۹ میلیون ریال جزای نقدی برای جبران خسارت به ۱۶ شاکی خصوصی، محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: پرونده این گزارش را اداره صنعت، معدن و تجارت با شکایت ۱۶ شاکی خصوصی تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کردند.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

آخرین اخبار «حقوقی و قضایی» را در صفحه حقوقی و قضایی حادثه 24 بخوانید.

 
ارسال نظر