زمان مطالعه: 1 دقیقه

رضا داوودنژاد درگذشت / بیوگرافی و علت درگذشت بازیگر مشهور

رضا داودنژاد، بازیگر سینما و تلویزیون بعد از پشت سر گذاشتن بیماری سخت در سن ۴۳ سالگی درگذشت.
13 فروردین 1403
شناسه : 105651
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/105651
956+
بالا
رضا داودنژاد، بازیگر سینما و تلویزیون بعد از پشت سر گذاشتن بیماری سخت در سن ۴۳ سالگی درگذشت.

حادثه 24 - رضا داودنژاد، بازیگر سینما و تلویزیون بعد از پشت سر گذاشتن بیماری سخت در سن ۴۳ سالگی درگذشت.

خانواده رضا داودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون تایید کرد او که از چندماه قبل در پی عفونت خونی در بیمارستان بستری بود، سیزدهم فروردین‌ماه از دنیا رفت.

علیرضا داودنژاد کارگردان سینما و پدر این بازیگر ۲۵ اسفندماه درباره آخرین وضعیت پسرش به ایسنا گفته بود: رضا مدتی در بیمارستان مسیح دانشوری تهران بستری بود اما طی دو هفته گذشته به دلیل اینکه تحت مراقبت پزشکان خودش (که پیش از این در شیراز عمل پیوند کبد او را انجام داده بودند) باشد به شیراز منتقل و بستری شده است.

رضا داودنژاد که متولد اردیبهشت سال ۱۳۵۹ بود. او در سال 89 با غزل بدیعی خواهر عسل بدیعی ازدواج کرد. مرگ مغزی عسل بدیعی در سال 92 و اهدای هفت عضو این بازیگر مشهور یکی از اتفاق های پرسروصدای آن سال بود.

رضا داوود نژاد سال ها بعد با افشاگری درباره مرگ عسل بدیعی گفته بود: عسل بدیعی به‌خاطر قصور پزشکی فوت کرد ولی کلی شایعه ساختند درباره دلایل مرگش. همه شایعاتی که درباره مرگ عسل بدیعی ساختند، دروغ بود. عسل بدیعی به خاطر قصور پزشکی فوت شد و این مساله از نظر حقوقی هم اثبات شد.

خبر بستری شدن رضا داوود نژاد در بیمارستان برای اولین بار در سال ۱۳۹۱ منتشر و اعلام شد که او عمل پیوند کبد انجام داده است. وی پس از آن با بهبود شرایط جسمی فعالیت‌های هنری خود  را از سر گرفت.

او در طول سال‌های کاری خود در فیلم‌های متعددی همچون «مصائب شیرین»، «کلاس ‌هنرپیشگی»، «هوو»، «بچه‌های بد»، «لامینور»، «هشت‌پا» و «بیرو» بازی کرده بود.

آخرین اخبار چهره ها و افراد مشهور را در صفحه چهره ها حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر