زمان مطالعه: 1 دقیقه

مصدومیت زن جوان بر اثر انفجار خانه 3 طبقه در بلوار سیدی مشهد+ عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از نشت گاز از شیلنگ آب و انفجار در یک ساختمان سه طبقه خبر داد.
13 فروردین 1403
شناسه : 105631
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/105631
604+
بالا
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از نشت گاز از شیلنگ آب و انفجار در یک ساختمان سه طبقه خبر داد.

حادثه 24 - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از نشت گاز از شیلنگ آب و انفجار در یک ساختمان سه طبقه خبر داد.

وحید باخدا گفت: انفجار در یک ساختمان سه طبقه، یخچال آشپزخانه را به بیرون از ساختمان پرتاب و یک زن جوان را راهی بیمارستان کرد.

وی ادامه داد: با اعلام خبر وقوع انفجار در منزل مسکونی در ساعت ۲۲:۵۵ دقیقه شب گذشته ۱۲ فروردین، آتش نشانان ایستگاه ۹ به محل حادثه واقع در بلوار سیدی اعزام شدند.

محمدرضا زهانی افسر نگهبان آتش نشانی مشهد نیز در ادامه با توجه به این حادثه گفت: استفاده از شیلنگ آب به جای شیلنگ گاز و همچنین بست غیراستاندارد در آشپزخانه منجر به نشت گاز و در نتیجه انفجار و حریق در این منزل مسکونی شده بود.

شدت انفجار به‌حدی بود که بخشی از دیوار‌های این منزل تخریب و یخچال به بیرون از منزل پرتاب و یک زن جوان ۳۰ ساله، از ناحیه صورت و دست و بدن دچار سوختگی شده بود.

زهانی افزود:نیرو‌های عملیاتی پس از رسیدن به محل حادثه حریق را مهارو محل را ایمن سازی کردند ومصدوم را تحویل عوامل اورژانس دادند.

افسر نگهبان آتش‌نشانی شیلنگ‌های معمولی، شیلنگ‌های آب وغیره رابرای عبور دادن جریان گاز نامناسب دانست و گفت: حتما باید برای عبور جریان گاز از شیلنگ‌های مخصوص گاز و مقاوم در برابر حرارت استفاده شود.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر