زمان مطالعه: 2 دقیقه

شاهزاده سرین کیست / بیوگرافی سرین بدیعی و دلیل بازداشت او در ایران

سرین بدیعی ساکن آمریکا که اخیرا به ایران سفر کرده، فرزند سرهنگ جلال بدیعی یکی از نظامیان بلند پایه ارتش و رئیس ساواک قم در رژیم پهلوی است
07 فروردین 1403
شناسه : 105544
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/105544
2322+
بالا
سرین بدیعی  ساکن آمریکا که اخیرا به ایران سفر کرده، فرزند سرهنگ جلال بدیعی یکی از نظامیان بلند پایه ارتش و رئیس ساواک قم در رژیم پهلوی است
سرین بدیعی معروف به شاهزاده سرین

حادثه 24- در چند روز گذشته تصاویر شخصی که خود را «شاهزاده سرین» می‌خواند در شبکه‌های اجتماعی مایه‌ شوخی‌هایی با اپوزیسیون شده است. او که در یک سال و نیم اخیر در فضای مجازی خود را پادشاه ایران معرفی می‌کند، در روز‌های اخیر فیلم‌هایی از خود در داخل ایران منتشر کرده است. در حالی که بسیاری از کاربران انتشار تصاویر او در ایران را ساختگی می‌خواندند، اما با دستگیری وی در کرج مشخص شد که او واقعا در ایران حضور داشته است.

سرین بدیعی متولد 1352 در تهران است. وی که خودش چهره‌ای جنجالی در فضای شبکه‌های اجتماعی بوده با حضورش در ایران جنجالی‌تر از قبل شد. 

خبرگزاری میزان روز گذشته نوشت متهم سرین کرتیس، فرد هتاک به مقدسات که در ویدیو‌هایی که از خود منتشر می‌کرد، خود را شاهزاده سرین خطاب می‌کرد، با پیگیری ضابط قضایی در استان البرز شناسایی و دستگیر شد. 

متهم پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت پس از معرفی به زندان، جهت ادامه تحقیقات در اختیار ضابط قرار گرفت. 

بعد از اعدام جلال بدیعی، سرین سال‌ها به همراه مادر یهودی اش در ایران زندگی می‌کند تا نهایت در سال ۱۳۷۸ به آمریکا مهاجرت می‌کند. وی در کالیفرنیا آمریکا زندگی می‌کند و اطلاعات خیلی کمی از پدر سرین بدیعی در دسترس عموم قرار دارد. بدیعی خود را شاهزاده سرین یا شاهزاده سرزمین پارس ایران می‌خواند و به علت توهین‌هایی که به مقدسات شیعیان داشته به چهره‌ای منفور تبدیل شده است. 

سرین بدیعی که با لقب «شاهزاده سرین یا شاهزاده سرزمین پارس» در فضای مجازی فعالیت می‌کند تصاویری از خودرو‌های گران‌قیمت خود و رابطه جنسی خود با پسران جوان را منتشر می‌کند. فساد وی آنقدر علنی شد که چند سال پیش توسط پلیس کالیفرنیا بازداشت و البته سپس با قید ضمانت به‌طور موقت آزاد شد. او در شبکه‌های اجتماعی به پیروان ادیان الهی توهین می‌کند و به حمایت از خاندان پهلوی می‌پردازد. 

ارسال نظر