زمان مطالعه: 1 دقیقه

جاعل عنوان و کلاهبردار حرفه‌ای در البرز ‌دستگیر شد

فردی که با جعل عنوان کارمند یکی از نهادهای مهم کشور اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده و تحت تعقیب مراجع قضائی قرار داشت، توسط پایگاه یکم پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.
26 اسفند 1402
شناسه : 105314
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/105314
116+
بالا
فردی که با جعل عنوان کارمند یکی از نهادهای مهم کشور اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده و تحت تعقیب مراجع قضائی قرار داشت، توسط پایگاه یکم پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

حادثه 24 - فردی که با جعل عنوان کارمند یکی از نهادهای مهم کشور اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده و تحت تعقیب مراجع قضائی قرار داشت، توسط پایگاه یکم پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حکمت اله شجاعی   رئیس پلیس آگاهی استان گفت: در پی ارجاع پرونده ای مبنی بر کلاهبرداری از طریق جعل عنوان کارمند یکی از نهاد های مهم کشور، بررسی موضوع در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران در بررسی و تحقیقات اولیه متوجه شدند متهم با معرفی خود به عنوان کارمند یکی از نهاد های مهم کشور با چرب زبانی وعده دریافت واردات خودر، برنده شدن مناقصه های مهم و وام کلان از بانک را به مالباخته داده و در ازای این کار مبلغ هنگفتی از نامبرده دریافت و متواری شده است.

سرهنگ شجاعی گفت: با توجه به این که متهم هیچ گونه ردپایی از خود برجای نگذاشته بود بنابراین با اقدامات گسترده پلیسی در نهایت مخفیگاه متهم در یکی از شهرهای حاشیه ای استان شناسایی و نامبرده تحت نظر قرار گرفت.‌

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه ماموران با تعقیب و مراقبت متهم در یک فرصت مناسب نامبرده را دستگیر و به پایگاه یکم  پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز به اعتراف متهم به کلاهبرداری و جعل عنوان اشاره کرد در پایان گفت: تحقیقات تخصصی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

شجاعی در پایان یادآر شد: شهروندان در صورت مواجهه با افراد مشکوکی که خود را از کارکنان دستکاه های مهم کشور معرفی کرده و وعده انجام کارهای غیرقانونی را می دهند، بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر