زمان مطالعه: 1 دقیقه

درگیری مرگبار به‌خاطر جای پارک خودرو در اقبالیه از توابع قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: فردی که به‌علت درگیری بر سر جای پارک خودرو، همسایه خود را به قتل رسانده بود، در کمتر از ۳۰ دقیقه توسط پلیس دستگیر شد.
26 اسفند 1402
شناسه : 105313
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/105313
175+
بالا
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: فردی که به‌علت درگیری بر سر جای پارک خودرو، همسایه خود را به قتل رسانده بود، در کمتر از ۳۰ دقیقه توسط پلیس دستگیر شد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: فردی که به‌علت درگیری بر سر جای پارک خودرو، همسایه خود را به قتل رسانده بود، در کمتر از ۳۰ دقیقه توسط پلیس دستگیر شد.

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع منجر به جرح در شهر اقبالیه، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. با حضور مأموران انتظامی در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد ضارب به‌دلیل درگیری بر سر جای پارک خودرو و اختلافات همسایگی، با یک نفر درگیر شده و وی را با چاقو مجروح کرده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، وی بیان کرد: فرد مجروح که مردی ۴۰ ساله بوده، پس از انتقال به بیمارستان، به‌دلیل شدت مجروحیت فوت کرده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین از اقدامات پلیسی صورت گرفته در این خصوص و دستگیری قاتل طی مدت ۳۰ دقیقه خبر داد و خاطرنشان کرد: قاتل پسری ۱۷ ساله بوده که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم هنگام عصبانیت از انجام رفتارهای هیجانی که عواقب جبران‌ناپذیری در پی دارد، پرهیز کنند.

آخرین اخبار «حوادث قزوین» را در صفحه حوادث قزوین حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر