زمان مطالعه: 4 دقیقه

۲۱ نفر در حوادث چهارشنبه سوری سمنان مصدوم شدند

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از مصدومیت ۲۱ نفر در شهرستان‌های تابعه دانشگاه خبر داد و گفت: گرمسار با ۱۴ مورد بیشترین میزان حوادث را به خود اختصاص داده است.
23 اسفند 1402
شناسه : 105181
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/105181
85+
بالا
رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از مصدومیت ۲۱ نفر در شهرستان‌های تابعه دانشگاه خبر داد و گفت: گرمسار با ۱۴ مورد بیشترین میزان حوادث را به خود اختصاص داده است.

حادثه 24 - کامران قدس ، با بیان اینکه تمام پرسنل امداد و درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان در شب چهارشنبه سوری در آماده باش بودند، تاکید کرد: بیشترین حوادث چهارشنبه آخر سال متأسفانه به شهرستان گرمسار اختصاص داشته است.

وی با بیان اینکه شب گذشته ۱۴ مورد مصدوم به بیمارستان‌های گرمسار منتقل شده است، تاکید کرد: این بیشترین میزان مصدومیت و حوادث چهارشنبه سوری در شهرستان‌های تابعه دانشگاه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه شدیدترین حادثه استان نیز در همین شهرستان رخ داده است، ابراز کرد: یک نوجوان ۱۷ ساله با آسیب بسیار شدید به دست به تهران اعزام شد.

قدس با بیان اینکه یک مورد مصدومیت حوادث آخر سال در آرادان رخ داده است، تاکید کرد: پنج مورد از حوادث منجر به بستری نیز سهم شهرستان سمنان بوده است.

وی افزود: دو مورد بستری مصدومان چهارشنبه سوری در دامغان و دو مورد نیز در مهدیشهر گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه علیرغم تمام توصیه‌ها همچنان شاهد بروز برخی حوادث تلخ در استان سمنان هستیم، افزود: معمولاً نوجوانان بیشترین میزان مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال را به خود اختصاص می‌دهند.

به گزارش مهر، مجموع مصدومان چهارشنبه آخر سال در سمنان ۲۱ نفر تا کنون گزارش شده که ۱۵ نفر از این افراد مرد و شش نفر زن هستند. همچنین باید گفت در بین مصدومان چهارشنبه آخر سال در سمنان دو تبعه خارجی نیز دیده می‌شود.

آخرین اخبار «حوادث سمنان» را در صفحه حوادث سمنان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر