زمان مطالعه: 4 دقیقه

نبود کنعانی زادگان برای پرسپولیس گران تمام می‌شود

کارشناس فوتبال گفت: امیدوارم نبود کنعانی زادگان برای پرسپولیس گران تمام نشود، او یکی از بهترین مدافعان است و از قدرت بدنی خوبی برخوردار است.
23 اسفند 1402
شناسه : 105178
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/105178
104+
بالا
کارشناس فوتبال گفت: امیدوارم نبود کنعانی زادگان برای پرسپولیس گران تمام نشود، او یکی از بهترین مدافعان است و از قدرت بدنی خوبی برخوردار است.

حادثه 24 - تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در یکصد و سومین مصاف رو در روی خود، شامگاه چهارشنبه ۲۳ اسفند در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می‌گیرند. استقلال با ۴۲ امتیاز در صدر قرار دارد و پرسپولیس که در نیم فصل با تغییراتی در رأس کادر فنی خود رو به رو شد و با جدایی یحیی گل محمدی، «اوسمار لوس ویه را» هدایت این تیم را بر عهده گرفت با ۳۹ امتیاز در مکان دوم ایستاده است.

اوسمار باعث ایجاد تحولات مثبت در پرسپولیس شده است

بهنام طاهرزاده پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با نتایج پرسپولیس تحت هدایت اوسمار اظهار داشت: در ابتدا که اوسمار به عنوان جانشین گل محمدی و سرمربی جدید پرسپولیس معرفی شد، با انتقادهای زیادی مواجه شد اما او توانست به خوبی تیم را مدیریت کند و نتایجی هم که تاکنون کسب کرده باعث شده تا هواداران از انتخاب او به عنوان سرمربی تیم خود رضایت داشته باشند.

او ادامه داد: بازیکنان خوبی در نیم فصل دوم به پرسپولیس اضافه شده‌اند و با وجود نفراتی که در اختیار داشت، اوسمار توانست نسبت به زمان گل محمدی تحولات خوبی را در شیوه عملکرد پرسپولیس ایجاد کند. یک ویژگی خوب اوسمار این است که دوست دارد تا تمام بازیکنان فرصت بازی کردن به دست آورند و این مورد را در چند دیداری که هدایت پرسپولیس را بر عهده داشته نمایانگر بوده است. اگر او بتواند با پرسپولیس در دربی ۱۰۳ نتیجه بگیرد، نقطه عطفی برای اوسمار به حساب می‌آید و می‌تواند تمام انتقادها را از بین ببرد. او مربی جوانی است و از اینکه توانسته با تفکرات خود نحوه بازی تیم را بهتر کند، جای تقدیر و تشکر دارد.

کارت زرد کنعانی زادگان باید بخشیده می‌شد

کارشناس فوتبال در مورد عملکرد خط دفاع و دروازه پرسپولیس و همچنین نبود، محمدحسین کنعانی زادگان در برابر استقلال تهران گفت: اصلاً متوجه نشدم در بازی با فولاد داور به چه دلیل به کنعانی زادگان کارت زرد نشان داد؛ به گواه تمامی کارشناسان داوری صحنه برخورد کنعانی و «لوسیانو پریرا» مدافع پرسپولیس مرتکب خطا نشد و نباید کارت زرد دریافت می‌کرد و برای من واقعاً جای سوال دارد که چرا او کارت گرفت. در کشورهای دیگر اگر بازیکنی کارتی را به ناحق دریافت کند پس از بررسی صحنه، اخطار او بخشیده می‌شود اما مدیریت ورزشی در ایران متفاوت و دوستان با توجه به هجمه‌هایی که علیه شأن به وجود می‌آید هیچوقت دست به چنین تصمیماتی نخواهند زد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: باید تصمیماتی اصولی گرفته و طوری رفتار شود که حق بازیکن و تیمی خورده نشود و در طرف مقابل اگر واقعاً مربی، بازیکن و… و. مرتکب خطا می‌شوند باید با جریمه‌های سنگینی مواجه شوند.

تمجیدهایی از روی اشتباه باعث غرور بیرانوند شده است

طاهرزاده تصریح کرد: تمجیدهایی از روی اشتباه، در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از علیرضا بیرانوند توسط برخی از ملی پوشان رخ داد که باعث شد تا این دروازه بان مغرور شود و همین موضوع روی عملکرد او هم تأثیر گذاشته است. بیرانوند در دیدارهای اخیر پرسپولیس نتوانسته عملکرد مثبت از خود نشان دهد و با اشتباهات عجیبی رو به رو شده است.

امیدوارم نبود کنعانی برای پرسپولیس گران تمام نشود

او در خصوص نتیجه دربی ۱۰۳ گفت: امیدوارم نبود کنعانی زادگان برای پرسپولیس گران تمام نشود، او یکی از بهترین مدافعان است و از قدرت بدنی خوبی برخوردار است. با توجه به غیبت کنعانی زادگان و از آنجایی که هنوز حضور «گئورگی گولسیانی» در این بازی قطعی نشده است، به نظرم سرمربی استقلال روی به سانتر های هوایی از جناحین خواهد آورد و در این صورت امکان دارد پرسپولیس به مشکل بخورد. اگر بیرانوند در روز خوب خود باشد و مدافعان پرسپولیس هم نبود کنعانی زادگان را جبران کنند، به نظرم پرسپولیس می‌تواند پیروز این شهرآورد شود.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر