زمان مطالعه: 1 دقیقه

حوادث چهارشنبه سوری/ 5 مصدوم در انفجار مواد محترقه دست‌ساز در قصرشیرین

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قصرشیرین از مصدومیت پنج جوان ۱۵ تا ۲۰ ساله بر اثر انفجار مواد محترقه دست ساز در روستای برفی از توابع بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.
22 اسفند 1402
شناسه : 105132
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/105132
124+
بالا
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قصرشیرین از مصدومیت پنج جوان ۱۵ تا ۲۰ ساله بر اثر انفجار مواد محترقه دست ساز در روستای برفی از توابع بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

 حادثه 24 - معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قصرشیرین از مصدومیت پنج جوان ۱۵ تا ۲۰ ساله بر اثر انفجار مواد محترقه دست ساز در روستای برفی از توابع بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

مراد باباخانی روز سه‌شنبه با اشاره به جزئیات این انفجار افزود: این حادثه ساعت ۱۴ بعد از ظهر امروز به دلیل انفجار ترقه دست ساز رخ داد که در جریان آن افراد حادثه دیده که پنج جوان از اهالی روستای برفی از توابع این شهرستان هستند، دچار سوختگی نوع یک و ۲ و آسیب دیدگی از ناحیه چشم شده اند.

 وی اظهار کرد: با وقوع این حادثه مصدومان توسط عوامل امدادی به بیمارستان ابوالفضل (ع) قصرشیرین منتقل شدند که حال ۲ نفر از مصدومان وخیم گزارش شده و قرار است تا دقایقی دیگر با استفاده از بالگرد مرکز اورژانس هوایی به یکی از مراکز درمانی استان کرمانشاه منتقل شوند.

باباخانی اظهار کرد: همچنین شب گذشته ۲ نفر دیگر بر اثر انفجار مواد محترقه دست ساز در قصرشیرین مصدوم شدند که بلافاصله به بیمارستان منتقل شده و با انجام اقدام های درمانی حال آن ها رو به بهبودی است.

معاون فرماندار قصرشیرین با اشاره به اینکه امروز و در چهارشنبه آخر سال تمام نیروهای پلیس، ایستگاه‌ و پرسنل آتش‌نشانی، عوامل امدادی، اورژانس و بیمارستان در آماده باش هستند، از خانواده ها خواست که مراقب فرزندان خود باشند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار اینچنینی نباشیم.

وی نقش خانواده‌ها را در پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری مهم عنوان کرد و از والدین خواست فرزندان خود را از خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه و منفجره و دست ساز آگاه کنند.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر