زمان مطالعه: 1 دقیقه

درگیری شدید جواد نکونام با بازیکنان استقلال قبل از دربی

در آستانه دربی تهران شرایط کلی پرسپولیس تا حدی بهتر از استقلال به نظر می رسد و جواد نکونام بابت غیبت دو بازیکن تیمش در تمرینات حسابی دلخور است.
20 اسفند 1402
شناسه : 105013
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/105013
11361+
بالا
در آستانه دربی تهران شرایط کلی پرسپولیس تا حدی بهتر از استقلال به نظر می رسد و جواد نکونام بابت غیبت دو بازیکن تیمش در تمرینات حسابی دلخور است.

 

 حادثه 24 -در آستانه دربی تهران شرایط کلی پرسپولیس تا حدی بهتر از استقلال به نظر می رسد و جواد نکونام بابت غیبت دو بازیکن تیمش در تمرینات حسابی دلخور است.

بعد از ماجرای ایجنت بلانکو، این‌بار ایجنت ماشاریپوف ادعاهایی را مطرح کرد که باید دید چقدر درست است. او گفته باشگاه پول ماشاریپوف را نداده و او هم سر تمرین نرفت.دیروز فخرالدینی هم با استقلال تمرین نکرد که البته جزو بازیکنان اصلی استقلال محسوب نمی‌شود اما همه این اخبار نگران‌کننده حاکی از آن است که شرایط کلی آبی‌پوشان چندان جالب توجه نیست و در واقع نکونام و تیمش با تنش‌های خاص خود به مصاف پرسپولیس می‌روند. در آن‌سو جو پرسپولیس آرام‌تر به نظر می‌رسد. آنها چند هفته‌ای است که نتیجه گرفته‌اند و مشکل حاشیه‌ای خاصی هم ندارند. البته در پرسپولیس هم بازیکنان دلخوری‌هایی بابت عقب ماندن پول قرارداد و... دارند اما شرایط به مراتب بهتر از استقلال به نظر می‌رسد ضمن اینکه پرسپولیس در نیم‌فصل بیشتر و بهتر از استقلال تقویت شد. نکونام که بعد از بازی با استقلال خوزستان هم علیه مدیریت جبهه گرفت، باید تیمش را در اسرع وقت جمع و جور و مدیریت کند چون بازی با پرسپولیس بدون شک مهم‌ترین بازی استقلال تا پایان فصل است و البته همین اهمیت را برای رقیب هم دارد.
همه می‌دانند که در دربی‌ها شرایط روحی بازیکنان خیلی مهم است. به همین دلیل مدیران دو باشگاه معمولاً تلاش می‌کنند قبل از این بازی مهم به بازیکنان پرداختی داشته باشند و به قول معروف آنها را شارژ کنند. استقلال از این نظر هم حداقل نسبت به پرسپولیس شرایط چندان مطلوبی ندارد. همین چند روز قبل ویدئویی از یک اسپانسر استقلال منتشر شد که به هر حال حاشیه‌ای بود و بعید است خطیر بتواند حالاحالاها از این اسپانسر پول بگیرد. البته بارها پیش آمده که تیم مشکل‌دارتر دربی را برده اما به هر حال این روزها شرایط کلی پرسپولیس بهتر است و البته این تیم بازیکنان باتجربه‌تر و دربی‌بازتری را هم در اختیار دارد.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر