زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاپیتان های سرخابی در بین ترین‌ها

کاپیتان های تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در بین ترین های دربی ۱۰۳ قرار دارند.
20 اسفند 1402
شناسه : 105002
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/105002
151+
بالا
کاپیتان های تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در بین ترین های دربی ۱۰۳ قرار دارند.

حادثه 24 - تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر شامگاه چهارشنبه ۲۳ اسفند به مصاف هم می‌روند. در بین بازیکنان حال حاضر دو تیم، امید عالیشاه با ۳ گل زده بهترین آمار را از لحاظ گلزنی در بین سایر بازیکنان دو تیم دارد.

پس از عالیشاه که یکی از کاپیتان‌های پرسپولیس محسوب می‌شود، گئورگی گولسیانی و عیسی آل کثیر نیز با دو گل زده در جایگاه دوم قرار دارند و اگر هر دو بازیکن در ترکیب پرسپولیس قرار گیرند برای رسیدن به سومین گل خود در ادوار دربی، رقابت تنگاتنگی خواهند داشت.

بازیکنان فعلی استقلال تهران در دربی آمار خوبی ندارند. بهترین گلزن آبی‌ها در دربی ۱۰۳، روزبه چشمی (کاپیتان دوم استقلال) و محمدحسین مرادمند با یک گل زده به حساب می‌آیند و سایر بازیکنان این تیم موفق به باز کردن دروازه پرسپولیس در دربی نشده‌اند. این موضوع باعث خواهد شد تا سایر بازیکنان استقلال انگیزه بالایی برای گلزنی در این مسابقه داشته باشند.

با گذشت ۱۹ بازی، استقلال تهران با ۴۲ امتیاز در صدر قرار دارد و پرسپولیس با ۳۹ امتیاز دوم است و علاوه بر حساسیت همیشگی این بازی، کسب ۳ امتیاز به هر دو تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات لیگ برتر کمک خواهد کرد.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر