زمان مطالعه: 1 دقیقه

مصدومیت ۲ نوجوان در ورامین بر اثر حوادث چهارشنبه سوری

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین گفت: بر اثر انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی، ۲ نوجوان مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
20 اسفند 1402
شناسه : 104980
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104980
160+
بالا
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین گفت: بر اثر انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی، ۲ نوجوان مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

حادثه 24 - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین گفت: بر اثر انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی، ۲ نوجوان مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

مسعود نفری روز یکشنبه در این باره به خبرنگاران اظهار داشت: عوامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین با اطلاع از وقوع یک انفجار در یکی از محلات منطقه دانشسرا، سریعا به محل اعزام شدند.

وی افزود: عوامل سازمان آتش‌نشانی به محض ورود به محل حادثه، ضمن ایمن سازی منطقه، اقدام به بررسی محل کردند که در آن مشخص شد بر اثر انفجار مواد محترقه در خرپشته یک ساختمان مسکونی، طبقه دوم آن تخریب شده و بر اثر ریزش آوار، به ساختمان مجاور نیز آسیب وارد شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این حادثه که بر اثر بی‌احتیاطی ۲ نوجوان رخ داده است، یکی از این افراد زیرآوار مانده بود که با تلاش نیروهای آتش‌نشانی از زیرآوار خارج شد و فرد دیگر که دچار سوختگی شده بود، از محل گریخته بود.

نفری اضافه کرد: با تلاش عوامل آتش‌نشانی، ۲ مصدوم تحویل اورژانس و به بیمارستان شهید مفتح اعزام و به دلیل شدت جراحات، این افراد به بیمارستان تهران منتقل شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین گفت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال (آخرین چهارشنبه سال) احتمال بروز حوادثی از این دست بیشتر می‌شود که برای جلوگیری از وقوع آن لازم است تا خانواده‌ها توجه بیشتری به فرزندان خود داشته باشند و مواد محترقه، منفجره و آتش‌زا را از دسترس آنان خارج کنند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر