زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری زن و مردی در مشهد که 300 گرم هروئین بلعیده بودند

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از کشف ۳۰۰ گرم مواد مخدر به صورت بلع و انباری و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد.
20 اسفند 1402
شناسه : 104955
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104955
141+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر  از کشف ۳۰۰ گرم مواد مخدر به صورت بلع و انباری و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد.

 حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر  از کشف ۳۰۰ گرم مواد مخدر به صورت بلع و انباری و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ حسن مشهدی با اشاره به دستگیری ۲ متهم که ۳۰۰ گرم هروئین را با قصد قاچاق بلعیده بودند، افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر حین کنترل یکی از محورهای مواصلاتی سطح شهرستان کاشمر به راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی مقام قضایی، پس از انجام بررسی‌های تکمیلی مقدار ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین را که این زن و مرد قصد داشتند در پوشش خانواده نسبت به قاچاق آن‌ها  از طریق بلع اقدام کنند کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، تصریح کرد: مبارزه بی‌امان با مواد مخدر از یکی مأموریت‌های مهم پلیس محسوب می‌شود و شهروندان با اعلام موارد مشکوک به مرکز ۱۱۰ می‌توانند پلیس را در این زمینه یاری کنند.

وی همچنین تأکید کرد: مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر و رصد مجرمان و قاچاقچیانی که قصد هر نوع قاچاق از طریق محورهای مواصلاتی این شهرستان را دارند به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

مشهدی گفت: مبارزه با مواد مخدر خط قرمز است و با هر نوع اقدامی که جامعه را در این راستا با خطر رو به رو کند، برخورد قاطع می‌شود.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر