زمان مطالعه: 1 دقیقه

توضیحات آتش نشانی درباره آتش سوزی ساختمانی در کریمخان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران توضیحاتی را درباره حریق رخ داده در محدوده خیابان کریمخان ارائه کرد و گفت که این حادثه در پشت بام یک ساختمان پنج طبقه رخ داده است.
19 اسفند 1402
شناسه : 104949
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104949
74+
بالا
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران توضیحاتی را درباره حریق رخ داده در محدوده خیابان کریمخان ارائه کرد و گفت که این حادثه در پشت بام یک ساختمان پنج طبقه رخ داده است.

حادثه 24 - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران توضیحاتی را درباره حریق رخ داده در محدوده خیابان کریمخان ارائه کرد و گفت که این حادثه در پشت بام یک ساختمان پنج طبقه رخ داده است.

سید جلال ملکی در این باره گفت: حوالی ساعت ۱۷:۴۵ عصر امروز یک مورد حادثه آتش‌ سوزی در یک ساختمان اداری و تجاری خیابان کریمخان زند، محدوده خیابان حافظ به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان را به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل اعزام کرد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در عرض مدت زمان دو دقیقه در محل حاضر شدند، گفت: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در قسمت پشت بام این ساختمان پنج طبقه رخ داده است. در این قسمت سازه ای با استفاده از سقف‌های شیروانی فلزی به وسعت حدود ۳۰۰ مترمربع ساخته شده بود که آتش در انباری آن که با ایرانت مسقف شده بود، رخ داده بود.

وی با بیان اینکه شدت حریق و موقت بودن سازه، سبب تخریب آن شده بود، گفت: محل قرارگیری این ساختمان و همچنین دود ناشی از آن توجه زیادی را جلب کرده و تصاویر آن نیز در فضای مجازی منتشر شده بود. همین موضوع نیز حساسیت‌هایی را ایجاد کرده بود.

ملکی با بیان اینکه آتش سوزی در این ساختمان مهار شد، گفت: این حادثه مورد فوتی و مصدوم نداشته است. در حال حاضر نیز آتش نشانان نسبت به ایمن سازی محل اقدام کرده وبه ماموریت خود خاتمه دادند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید

ارسال نظر