زمان مطالعه: 1 دقیقه

واکنش سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی به اظهارات جنجالی علی دایی

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی به اظهارات علی دایی درخصوص جبران ناکامی تیم ملی در جام ملت‌ها واکنش نشان داد.
19 اسفند 1402
شناسه : 104937
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104937
124+
بالا
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی به اظهارات علی دایی درخصوص جبران ناکامی تیم ملی در جام ملت‌ها واکنش نشان داد.

حادثه 24 -سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی به اظهارات علی دایی درخصوص جبران ناکامی تیم ملی در جام ملت‌ها واکنش نشان داد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ امارات به مقام سوم رسید تا افتخار بزرگی برای فوتبال ایران رقم بخورد آن هم درست بعد از اینکه تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا با شکست مقابل قطر نتوانست راهی فینال مسابقات شود. بعد از سوم شدن ساحلی‌بازان ایران در جام جهانی علی دایی در یک مصاحبه گفت: «فوتبال ساحلی توانست ناکامی تیم ملی فوتبال در جام ملت‌ها را جبران کنند» که این اظهارات شهریار فوتبال ایران با واکنش سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی همراه شده است.

گزیده صحبت‌های سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی با همشهری را درخصوص اظهارات علی دایی در زیر بخوانید:

{واکنش به اظهارات علی دایی} آقای دایی به عنوان اسطوره فوتبال کشورمان به ما لطف دارند. صحبتی که علی دایی در مورد فوتبال ساحلی داشتند محبت ایشان را نشان می‌دهد بسیار ارزشمند است و انگیزه ما را برای رقابت‌های پیش رو بیشتر می‌کند. از اقای دایی تشکر می‌کنم.
{ناکامی تیم ملی فوتبال} من نمی‌گویم ناکامی تیم ملی فوتبال ولی ما ساحلی‌ها توانستیم دستاورد خوبی را برای فدراسیون فوتبال و مردم داشته باشیم.
{درخواست حواله خودرو برای ملی‌پوشان ساحلی} در مورد حواله ورود خودرو خارجی ما نمی‌گویم با فوتبال مقایسه شویم چراکه فوتبال مقوله جدایی است اما ما هم مقام سوم جام جهانی را کسب کردیم و عنوان کمی نیست اما اگر حواله ورود خودرو خارجی نمی‌دهند حواله خودرو داخلی بدهند خیلی از بازیکنان تیم ملی ساحلی ماشین ندارند و این موضوع به آنها کمک می‌کند.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر