زمان مطالعه: 4 دقیقه

اما و اگرهای صد و سومین تقابل/ دربی سوزی!

برگزاری دربی 103 با اما و اگرهایی روبرو شده است.
19 اسفند 1402
شناسه : 104896
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104896
74+
بالا
برگزاری دربی 103 با اما و اگرهایی روبرو شده است.

حادثه 24 - سازمان لیگ مدتی قبل در برنامه خود علام کرد، دیدار حساس تیم‌های استقلال و پرسپولیس چهارشنبه ۲۳ اسنفد ماه برگزار خواهد شد. از آنجایی که دربی ۱۰۳ در هفته بیستم افتاده است، نیروی انتظامی استان تهران با برگزاری این بازی در روز چهارشنبه ۲۳ اسفند و فردای چهارشنبه سوری مخالفت کرده است که همین موضوع شاید باعث تغییر زمان دربی شود. آن‌ها پیشنهاد دادند به دلیل اینکه یک روز قبل از دربی، چهارشنبه سوری است، این بازی باید یک روز با تاخیر یعنی در ۲۴ اسفند برگزار شود، اما سازمان لیگ با این تصمیم مخالفت کرده است و این تغییر، به برنامه هفته بیست و یکم و همچنین فیفادی پیش رو لطمه خواهد زد.حالا از راهروهای سازمان لیگ خبر می‌رسد که قرار است شنبه هفته آینده جلسه مهم و سرنوشت‌سازی در این سازمان برگزار شود تا درباره تعویق دربی به خاطر تداخل با چهارشنبه‌سوری برگزار و حتی این احتمال وجود دارد بازی حساس این دو تیم به سال ۱۴۰۳موکول شود.

موضع استقلال و پرسپولیس

از سویی گفته می شود تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیت گولسیانی خواهان برگزاری این دیدار بعد از تعطیلات نوروز است. البته این خبر از سوی باشگاه پرسپولیس مورد تایید قرار نگرفته است و این باشگاه هیچ درخواستی به سازمان لیگ برای تاخیر در زمان برگزاری دربی ارایه نداده است. استقلال درحال حاضر با هدایت جواد نکونام ۳۹ امتیازی و صدرنشین است و پرسپولیس هم با ۳ امتیاز کمتر در رده دوم قرار دارد. اتفاقی که حساسیت این بازی را دو چندان کرده است. موضوعی که اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس هم در نشست خبری خود به آن اشاره کرد: برنامه‌ریزی کردن برای بازی‌های لیگ واقعا سخت است. به نظر من حداکثر باید تا امروز زمان دقیق دربی را اعلام کنند. این به ضرر تیم‌های دیگری هم هست که در چنین شرایطی هستند. برای اینکه باید روش تمرین و استراتژی‌های تمرین را عوض کنیم. دیروز همین خبر را شنیدیم ولی امیدواریم زمان دربی را به‌صورت دقیق مشخص کنند.

سهیل مهدی: تاریخ دربی فعلا تغییر نمی کند

همین موضوع باعث پیگیری ما از سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات گرفته شده، که به گفته ایشان فعلاً قرار نیست تاریخ دربی پایتخت تغییر کند. دلیل اینکه مسئولان برگزاری مسابقات نمی‌خواهند تغییری در برنامه بازی‌ها به وجود بیاورند، فشرده بودن بازی‌ها تا پایان سال جاری و اردوی تیم ملی برای فیفادی ایام عید است و حتی یک روز جابه‌جایی هم می‌تواند برنامه‌ریزی را با اختلال مواجه کند و باید دید در نهایت در این خصوص چه تصمیمی گرفته خواهد شد. با این حال، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ این موضوع را تکذیب کرد و گفت که حداقل تا امروز، موضوعی به آنها ابلاغ نشده است. سهیل مهدی در این خصوص می‌گوید: فعلا قرار نیست تاریخ دربی تغییر کند و اگر قرار باشد چنین اتفاقی رخ دهد، برنامه بازی‌های لیگ برتر به هم می‌ریزد. تا الآن چیزی به ما ابلاغ نشده است که تاریخ دربی تغییر کند.

امروز تکلیف مشخص می‌شود

خبرهای منتشر شده حاکی از این است که امروز جلسه‌ای تشکیل خواهد شد تا مشخص شود این بازی در تاریخ مشخص شده برگزار خواهد شد یا به 24 اسفند و یا حتی به بعد از عید موکول خواهد شد یا خیر.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر