زمان مطالعه: 1 دقیقه

کلاهبرداری ۷۵ هزار دلاری در مشهد / متهمان رسوا شدند

فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: ۲ متهم کلاهبرداری ۷۵ هزار دلاری با هویت جعلی شناسایی و دستگیر شدند.
16 اسفند 1402
شناسه : 104799
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104799
104+
بالا
فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: ۲ متهم کلاهبرداری ۷۵ هزار دلاری با هویت جعلی شناسایی و دستگیر شدند.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: ۲ متهم کلاهبرداری ۷۵ هزار دلاری با هویت جعلی شناسایی و دستگیر شدند.

سردار احمد نگهبان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی ارجاع شکایت قضایی مبنی بر کلاهبرداری از یک شهروند توسط فردی ناشناس، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد که این فرد برای فعالیت اقتصادی در یکی از کشورهای همجوار قصد انتقال ۷۵ هزار دلار از طریق یک صرافی داشته و بواسطه یکی از دوستان سابق به نماینده یک صرافی معرفی شده بود.

فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد ادامه داد: مالباخته مبلغ ۷۵ هزار دلار به نماینده صرافی داده و قرار شده بود صرافی کشور مقصد به محض وصول وجه، حواله دریافت را صادر کند که نماینده صرافی به همراه همدستش متواری شده بودند.

وی اضافه کرد: پس از بررسی دقیق اظهارات مالباخته در بررسی های اولیه مشخص شد نماینده صرافی و فرد همراه کلاهبردار بودند و با هویت جعلی خود را به مالباخته معرفی کرده بودند.

سردار نگهبان گفت: کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی مشهد با انجام تحقیقات میدانی و انجام کار گسترده اطلاعاتی متهمان را در یکی از مناطق بلوار «توس» ردزنی و با هماهنگی مقام قضایی آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کلان شهر مشهد ادامه داد: متهمان در بازجویی ها به جعل هویت و کلاهبرداری ۷۵ هزار دلاری اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر