زمان مطالعه: 2 دقیقه

استخدام ۱۷ هزار و ۴۰۰ نفر در سال تحصیلی جاری در آموزش و پرورش کشور

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از استخدام ۱۷ هزار و ۴۰۰ نفر در سال تحصیلی جاری در آموزش و پرورش کشور خبر داد.
16 اسفند 1402
شناسه : 104783
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104783
144+
بالا
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از استخدام ۱۷ هزار و ۴۰۰ نفر در سال تحصیلی جاری در آموزش و پرورش کشور خبر داد.

حادثه 24 - علی فرهادی امروز ۱۶ اسفندماه در گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور اظهار کرد: طرح رتبه بندی معلمان ۴.۵ هزار میلیارد تومان بار مالی برای وزارتخانه داشت و برای رفع مشکل بازنشستگان و نیروهای خرید خدمات آموزشی جلسات زیادی در دیوان محاسبات داشته‌ایم و پیگیر این موضوع هستیم.

وی افزود: در آزمون استخدامی قبلی از ۲۷ هزار ردیف استخدامی ۱۷ هزار و ۴۰۰ نفر قبول شدند و با این حال حدود ۱۱ هزار ردیف استخدام خالی ماند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: اعلام نتایج آزمون استخدامی پیش‌رو تا پایان مرداد ۱۴۰۳ انجام و تا اول مهر برای آنان دوره آموزشی برگزار می‌شود.

فرهادی با بیان اینکه پیگیر رفع مشکلات مدارس شبانه روزی هستیم، اظهار کرد: آزمون استخدام آموزگاری ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ و آزمون استخدام دبیری آموزش و پرورش ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و همچنین برنامه‌ریزی برای جذب حدود ۲ هزار نفر مشاور برای استان‌ها صورت گرفته است.

 

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر