زمان مطالعه: 2 دقیقه

آریانا ولی‌نژاد دختر دوچرخه سوار درگذشت

آریا ولی نژاد دختر لرستانی دوچرخه سوار کشورمان که دچار سانحه آتش‌سوزی شده بود، از دنیا رفت.
16 اسفند 1402
شناسه : 104762
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104762
75+
بالا
آریا ولی نژاد دختر لرستانی دوچرخه سوار کشورمان که دچار سانحه آتش‌سوزی شده بود، از دنیا رفت.

حادثه 24 -  آریانا ولی‌نژاد، بانوی دوچرخه‌سوار کشور که هفته گذشته دچار سانحه آتش‌سوزی شده بود، پس از یک هفته بستری بودن در بیمارستان و به دلیل آسیب‌های وارده، جان خود را از دست داد و از دنیا رفت.

وی هفته گذشته به دلیل نشت گاز از بخاری و انفجار در منزل، دچار 70 درصد سوختگی و پس از این اتفاق تلخ به علت شدت جراحات از خرم‌آباد به بیمارستانی در اصفهان منتقل شده بود.

ولی‌نژاد در رده سنی زیر 23 سال فعالیت می‌کرد و حتی به کمپ جهانی دوچرخه‌سواری در کره‌جنوبی هم اعزام شد.

بهروز فرزاد رییس هیات دوچرخه‌سواری لرستان در مورد جزئیات آتش سوزی و علت انتقال ولی‌نژاد از خرم آباد به اصفهان گفته بود: امکانات بیمارستان سوانح و سوختگی شهرهای دیگر ضعیف‌تر از اصفهان بود و طبق پرس و جویی که انجام دادیم، یکی از بیمارستان اصفهان بهترین امکانات را دارد بنابراین به سرعت تماسی با مدیرکل ورزش و جوانان  استان لرستان داشتیم و هماهنگ کردیم تا ولی‌نژاد به اصفهان منتقل شود. همچنین با رییس هیات استان اصفهان هماهنگ کردیم تا پیگیر باشد و به صورت ویژه به این ورزشکار رسیدگی شود.

 

رییس هیات لرستان در پاسخ به این پرسش که ولی‌نژاد در زمان حادثه تنها بوده است؟ گفت: بله، پدر و مادر او شاغل هستند و خودش نیز تک فرزند است و در منزل تنها بود. ظاهرا مشغول استراحت بوده و گاز نشت کرده اما او متوجه نشده و با زدن کلید برق انفجار رخ داده و در نهایت منجر به این حادثه تلخ برای این ورزشکار شده است. آن طور که شنیده‌ام منزل آنها نیز به طور کامل تخریب شده است. امیدواریم  هر چه زودتر شاهد بهبود کامل این ورزشکار باشیم.

 

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

 صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر