زمان مطالعه: 1 دقیقه

شهادت هادی راستگو سرباز وظیفه در بویراحمد به خاطر اختلافات خانوادگی+ عکس

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد جزئیات شهادت یکی از سربازان وظیفه کلانتری ۱۲ شهرستان بویراحمد حین ماموریت در شب گذشته را تشریح کرد.
16 اسفند 1402
شناسه : 104759
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104759
218+
بالا
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد جزئیات شهادت یکی از سربازان وظیفه کلانتری ۱۲ شهرستان بویراحمد حین ماموریت در شب گذشته را تشریح کرد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد جزئیات شهادت یکی از سربازان وظیفه کلانتری ۱۲ شهرستان بویراحمد حین ماموریت در شب گذشته را تشریح کرد.

سردار کیقباد مصطفایی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰  مبنی بر یک فقره درگیری خانوادگی در یکی از محلات شهرستان بویراحمد مأموران گشت کلانتری ۱۲ این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل درگیری اعزام شدند.

وی اظهارکرد: سرباز وظیفه  هادی راستگو  در حال انجام وظیفه در این درگیری با اسلحه برنو از ناحیه سر و صورت مجروح و حین انتقال به بیمارستان به فیض شهادت نائل و گروهبان یکم  سید محمدرضا روانسالار  نیز از ناحیه پا مجروح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تلاش جهت دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار دارد، بیان کرد: زمان و مکان تشییع و خاکسپاری متعاقباً اعلام خواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث کهگیلویه و بویراحمد» را در صفحه حوادث کهگیلویه و بویراحمد و حوادث یاسوج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر