زمان مطالعه: 1 دقیقه

صاعقه جان یک مرد را در گیلانغرب گرفت

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گیلانغرب گفت: یک مرد عشایر حدود ۵۰ ساله بر اثر برخورد صاعقه در این شهرستان جان خود را از دست داد.
15 اسفند 1402
شناسه : 104716
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104716
58+
بالا
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گیلانغرب گفت: یک مرد عشایر حدود ۵۰ ساله بر اثر برخورد صاعقه در این شهرستان جان خود را از دست داد.

حادثه 24 - معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گیلانغرب گفت: یک مرد عشایر حدود ۵۰ ساله بر اثر برخورد صاعقه در این شهرستان جان خود را از دست داد.

شیدا نوربخش معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گیلانغرب با بیان اینکه یک نفر در گیلانغرب بر اثر برخورد صاعقه جان باخت گفت: این حادثه عصر امروز در ارتفاعات عشایری هفت تنگه سومار در منطقه شهید کاشی پور حوزه استحفاظی شهرستان گیلانغرب رخ داد که به دنبال آن یک مرد ۵۰ ساله به دلیل اصابت صاعقه جان خود را از دست داد.

وی اظهار کرد: با وقوع این حادثه و طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ جمعیت هلال احمر کرمانشاه مبنی بر برخورد صاعقه با این فرد، بلافاصله گروه امداد و نجات کوهستان این جمعیت در گیلانغرب به منطقه اعزام شد.

 معاون فرماندار گیلانغرب گفت: امدادگران با کوهپیمایی در مسیر سخت عبور و با رعایت کامل نکات فنی و ایمنی نسبت به انتقال جسد متوفی اقدام کرده و تحویل به عوامل قضایی دادند.

نوربخش به روستاییان توصیه کرد که در هنگام صاعقه از تردد و استقرار در ارتفاعات روستاها که به‌ دلیل شرایط خاص اقلیمی و زمین شناسی احتمال برخورد صاعقه وجود دارد و موجب تلفات می ‌شود، خودداری کنند.

وی ازکشاورزان و دامداران خواست تا در هنگام نامساعد بودن شرایط جوی ضمن پناه گرفتن در مکان‌های مسقف، از ایستادن در کنار درختان و تکه سنگ‌های بزرگ و اشیای فلزی خودداری کنند.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر