زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگیری زن میانسال به هنگام سرقت موبایل

زن میانسالی که با تیزدستی خاصی گوشی تلفن مشتری بانک را سرقت کرده بود درحالی شناسایی شد که آخرین سکانس سرقت وی در فیلم دوربین مداربسته بانک ضبط شده بود.
14 اسفند 1402
شناسه : 104624
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104624
96+
بالا
زن میانسالی که با تیزدستی خاصی گوشی تلفن مشتری بانک را سرقت کرده بود درحالی شناسایی شد که آخرین سکانس سرقت وی در فیلم دوربین مداربسته بانک ضبط شده بود.

حادثه 24 - نهم اسفند زن جوانی هراسان با پلیس 110 تماس گرفت و از سرقت گوشی تلفن خود در یکی از بانک های بولوار رسالت مشهد خبر داد. با دریافت این خبر ،بلافاصله گروه گشت انتظامی با دستور سرگرد روح ا ...لطفی(رئیس کلانتری رسالت) عازم محل مذکور شدند و زن میانسالی را دستگیر کردند که شاکی مدعی بود آن زن از غفلت وی سوءاستفاده کرده و گوشی تلفن همراهش را به سرقت برده است.شاکی جوان به افسرگشت گفت:داخل بانک مشغول انجام عملیات بانکی بودم که در یک لحظه متوجه شدم گوشی تلفنم نیست. این درحالی بود که فقط زن میانسالی در کنارم به طرز مشکوکی ایستاده بود.
 با انتقال زن میانسال به مقر انتظامی بررسی های تخصصی در دایره تجسس کلانتری آغاز شد اما متهم مدعی بود که به وی تهمت زده اند و او سرقتی را انجام نداده است.بنابراین با هماهنگی های قضایی،دوربین های مداربسته بانک بازبینی و مشخص شد که زن میانسال با تیزدستی خاصی گوشی مشتری بانک را سرقت و آن را درون کیسه پلاستیکی همراهش جاسازی می کند. این زن میانسال که با دیدن فیلم سرقت که خود نقش اول آن را بازی می کرد،چاره ای جز اعتراف ندید به سرقت گوشی اعتراف کرد.این درحالی است که بررسی سوابق متهم نشان داد وی سوابق متعدد کیفری دارد و احتمالا سرقت های دیگری نیز مرتکب شده است. به همین دلیل تحقیقات بیشتر در دایره تجسس کلانتری ادامه یافت. 

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر