زمان مطالعه: 2 دقیقه

زورگیر شدن 2 جوان به خاطر کلاهبرداری خیر قلابی

2پسر جوان که پس از گرفتن دیپلم می‌خواستند روی پای خودشان بایستند و برای خودشان کاری دست و پا کنند، به دام یک خیر قلابی افتادند و سرنوشت عجیبی برایشان رقم خورد.
13 اسفند 1402
شناسه : 104576
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104576
85+
بالا
2پسر جوان که پس از گرفتن دیپلم می‌خواستند روی پای خودشان بایستند و برای خودشان کاری دست و پا کنند، به دام یک خیر قلابی افتادند و سرنوشت عجیبی برایشان رقم خورد.

حادثه 24 -  2پسر جوان که پس از گرفتن دیپلم می‌خواستند روی پای خودشان بایستند و برای خودشان کاری دست و پا کنند، به دام یک خیر قلابی افتادند و سرنوشت عجیبی برایشان رقم خورد.

چند روز پیش مأموران پلیس هنگام گشتزنی در یکی از خیابان‌های شمال تهران بودند که صدای فریادهای دختری را شنیدند. او قربانی 2سارق گوشی‌قاپ شده بود و فریاد زنان دنبال آنها می‌دوید. مأموران پلیس با دیدن این صحنه به تعقیب سارقان پرداختند و طولی نکشید که هر دوی آنها را دستگیر کردند. با انتقال متهمان به اداره پلیس معلوم شد که آنها 2 جوان 18ساله هستند که به‌گفته خودشان قبل از اینکه تبدیل به سارق شوند، مال باخته بودند.

یکی از آنها به نام پدرام گفت: من و دوستم بچه یک محل هستیم. هر دو تازه دیپلم گرفته بودیم و می‌خواستیم روی پای خودمان بایستیم و کاری دست و پا کنیم. وی ادامه داد: به تازگی در همسایگی ما مردی ساکن شد  که وضع مالی خوبی داشت. ماشین گران‌قیمت سوار می‌شد و آدم محترمی به‌نظر می‌رسید. یک روز او به من و دوستم گفت که اگر بخواهیم برای خودمان کار کنیم، کمک‌مان می‌کند. او گفت که فردی خیر است و یک مغازه به ما نشان داد و گفت که اگر 40میلیون تومان جور کنیم، بقیه پول اجاره مغازه را خودش تامین می‌کند تا آنجا را اجاره و تبدیل به سوپرمارکت کنیم و هر وقت وضع‌مان خوب بود، پولش را پس بدهیم. ما هم قبول کردیم و مرد خیر از ما خواست برای اینکه از پول‌مان مالیات کم نشود، آن را نقدی به او بدهیم.

پدرام گفت: من و دوستم 20میلیون تومان جور کردیم و بقیه را از این و آن قرض گرفتیم که دو ماهه پس بدهیم. بعد همه این مبلغ را به مرد خیر دادیم، اما او پس از گرفتن پول ناپدید شد و فهمیدیم سرمان کلاه گذاشته است. از طرفی چون باید بدهی‌مان را پرداخت می‌کردیم، ناچار شدیم که گوشی‌قاپی کنیم. اما چون مالخران را نمی‌شناختیم، گوشی‌ها را به قیمت پایینی از ما می‌خریدند تا اینکه دستگیر شدیم. با اعترافات پدرام و همدستش برای هر دوی آنها قرار بازداشت صادر شده‌است و تحقیقات ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر