زمان مطالعه: 4 دقیقه

پیام هادی چوپان به مردم ایران پس از تاریخ سازی/ ماجرای سلفی گرفتن آرنولد با گرگ ایرانی

هادی چوپان اسطوره بدنسازی کشورمان توانست برای اولین بار نام یک بدنساز آسیایی را در لیست قهرمانان رقابت‌های اوپن مردان آرنولد کلاسیک ثبت کند او بعد از این قهرمانی پیامی برای مردم ایران فرستاد
13 اسفند 1402
شناسه : 104569
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104569
130+
بالا
هادی چوپان اسطوره بدنسازی کشورمان توانست برای اولین بار نام یک بدنساز آسیایی را در لیست قهرمانان رقابت‌های اوپن مردان آرنولد کلاسیک ثبت کند او بعد از این قهرمانی پیامی برای مردم ایران فرستاد
هادی چوپان اسطوره بدنسازی ایران

حادثه 24-  قهرمان بدنسازی کشورمان موفق شد عنوان نخست دسته اوپن مردان مسابقات آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴ را به دست آورد و برای مردم ایران پیامی فرستاد.

وقتی آرنولد با چوپان سلفی گرفت

سلفی گرفتن آرنولد اسطوره بدنسازی دنیا با هادی چوپان در روزهای گذشته در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد. آرنولد که سابقه 7 بار قهرمانی در مستر المپیا را دارد؛ در ویدئویی که منتشر کرد هادی چوپان در لحظه فیگور را نشان می داد و به تعریف و تمجید از او می پرداخت.

حالا هادی چوپان قهرمان بدنسازی کشورمان بعد از نایب قهرمانی امسالش در مستر المپیا توانست عنوان نخست دسته اوپن مردان مسابقات آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴ را به دست آورد. چوپان آذر ماه امسال در مسترالمپیا نائب قهرمان شده بود.

مسابقات آرنولد کلاسیک چه نوع مسابقاتی است؟

مسابقات آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴ بامداد روز یکشنبه در شهر اوهایو آمریکا برگزار شد و در پایان هادی چوپان بدنساز فوق‌حرفه‌ای کشورمان موفق شد عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را در دسته اوپن مردان به دست آورد.

در این رقابت‌ها سمسون داودا نیجریه‌ای که سال گذشته موفق شده بود عنوان نخست را کسب کند، در رده دوم جای گرفت. رافائل براندو هم به عنوان سومی این رویداد دست یافت.

این برای اولین بار است که یک بدنساز آسیایی قهرمان رقابت‌های اوپن مردان آرنولد کلاسیک می‌شود.

جایزه هادی چوپان چقدر است؟

چوپان پس از این قهرمانی جایزه ۳۰۰ هزار دلاری خود را نیز از دستان آرنولد شوارتزنگر دریافت کرد. آرنولد اسطوره بدنسازی جهان در طول برگزاری این مسابقات در چند نوبت به تعریف و تمجید از چوپان پرداخته بود.

گرگ ایرانی یک عنوان قهرمانی، یک عنوان دومی و سه عنوان سومی مسترالمپیا در دسته آزاد مردان را در کارنامه خود دارد.

هادی چوپان به پنجمین بدنساز تاریخ پس از رونی کلمن، جی کاتلر، دکستر جکسون و برندون کوری تبدیل شد که سابقه قهرمانی در هر دو مسابقه معتبر مسترالمپیا و آرنولد کلاسیک را در کارنامه دارند.

او همچنین پس از کوین لورون، فلکس ویلر و ویلیام بوناک به چهارمین بدنسازی تبدیل شد که در اولین حضور خود در آرنولدکلاسیک، قهرمانی را تجربه کرده‌ است.

پیام هادی چوپان: مردم ایران لایق بیشترین قهرمانی ها هستند

هادی چوپان بعد از تاریخ‌سازی در رقابت‌های آرنولد کلاسیک در پیامی تصویری اظهار داشت: مردم ایران لایق بیشترین قهرمانی‌ها هستند و خوشحالم که شهروندان کشورم خوشحال هستند. خوشحالم که همیشه اسم ایران همیشه در اوج باشد.

مرد تاریخ‌ساز بدنسازی ایران و آسیا این را هم گفت: حلالم کنید، اگر کسی از من ناراحت است و اگر در این ۲۰ سال چیزی کم گذاشتم من را حلال کنید.

هادی چوپان در این استوری که منتشر کرد، از امیرالمومنین حیدر (ع) مدد خواسته بود.

آرزویم این بود که با آرنولد عکس بگیرم

هادی چوپان همچنین پس از دریافت جایزه قهرمانی در این رقابت‌های از دستان آرنولد گفت: بچه بودم کلی پول خرج کردم تا فیلم‌های آرنولد را نگاه کنم. آرزو داشتم وی را از نزدیک ببینم و با او عکس بگیرم اما امروز کنار او هستم. افتخار می‌کنم که من و او قهرمان مستر المپیا هستیم. باعث افتخار من است که مدال خود را از دست بزرگترین بدنساز دنیا می‌گیرم. افتخارم این است که در کنار او هستم و یک عکس با او دارم.

قهرمان مسابقات آرنولد کلاسیک گفت: باید از خانواده خودم تشکر کنم که سختی‌ها را تحمل می‌کنند. از برگزار کنندگان این مسابقات هم تشکر می‌کنم که این رقابت را برگزار تا ما به آرزوهایمان برسیم.

هادی چوپان متولد کجاست؟

هادی چوپان سال 66 در شهرستان سپیدان به دنیا آمده و از 13 سالگی فعالیت ورزشی خود را شروع کرده است. جالب این‌که او در شرایطی تمرینات ورزشی را انجام داده که در کنار برادرش که گچ‌کار بوده، کار نیز می‌کرده است البته پیش از ورود حرفه‌ای به ورزش پرورش اندام، مدتی بوکس هم کار کرده است؛ فعالیتی که به جای کسب مدال، کم‌شنوایی برایش به دنبال داشت اما با ورود حرفه‌ای به ورزش بدن سازی او توانست اولین مدال خود را در سال 85 و در 19 سالگی دریافت کند.

مربی هادی چوپان کیست؟

نخستین مربی او به‌مدت ۵ سال جمشید اوجی بود، پس از آن ۳ سال مربی نداشت، سپس از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ علی نعمتی مربی‌گری او را بر عهده داشته که فعالیت‌های بین‌المللی او در همین زمان آغاز شده‌است، بعد از آن هنی رامبد عهده‌دار مربی‌گری او بوده‌است. 

ارسال نظر