زمان مطالعه: 2 دقیقه

قتل خونین مرد کارتن خواب بخاطر یک فندک

مردی که در جریان درگیری با مرد کارتن‌خواب او را کشته بود، پس از شناسایی‌نشدن اولیای‌دم با درخواست قصاص رئیس قوه‌قضاییه روبه‌رو شد.
13 اسفند 1402
شناسه : 104550
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104550
118+
بالا
مردی که در جریان درگیری با مرد کارتن‌خواب او را کشته بود، پس از شناسایی‌نشدن اولیای‌دم با درخواست قصاص رئیس قوه‌قضاییه روبه‌رو شد.

حادثه 24 - رسیدگی به این پرونده از تابستان سال ۱۴۰۰ و با گزارش درگیری مرگباری میان دو ‌مرد در پاکدشت آغاز شد. ماموران با حضور در محل درگیری، دریافتند مرد ۵۵‌ساله با اصابت ضربه چاقو به گردنش مصدوم و به بیمارستان منتقل شده بود. به‌رغم تلاش اما بر اثر شدت خونریزی جان باخت. بررسی‌ها نشان داد مقتول کارتن‌خواب بوده است.
یکی ازشاهدان درگیری در تحقیقات گفت: درحال عبور ازخیابان بودم که متوجه درگیری دو مرد شدم. خواستم جلو‌ بروم و میانجیگری کنم که مرد جوان با چاقو‌ ضربه‌ای به گردن مرد میانسال زد و گریخت.در دستان‌ مقتول یک پایپ بود که اثر انگشت قاتل روی آن کشف و ‌با بررسی آن هویتش فاش شد. عامل جنایت مجرم سابقه‌دار و ۳۱‌ساله‌ای بود که در پاکدشت ردیابی و دستگیر شد.
متهم در تحقیقات به قتل اعتراف کرد اما هویت و اولیای‌دم مقتول شناسایی نشدند. دو سال بعد از این قتل، مرد جوان به نام پیمان به اتهام قتل در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: با توجه به شناسایی‌نشدن اولیای‌دم، رئیس قوه‌قضاییه از طرف آنها برای متهم درخواست قصاص کرده‌است.
سپس پیمان که چندین سابقه کیفری دارد در جایگاه ایستاد و گفت: مدتی بود قرص اعصاب مصرف می‌کردم اما آن شب قرص نخوردم. حالم خوب نبود و از خانه بیرون آمدم. به سمت میوه‌فروشی رفتم تا کمی میوه بخرم و بخورم تا حالم بهتر شود. در میان راه مقتول سمت من آمد و فندک خواست. او را هل دادم و گفتم حوصله ندارم و برو. او پایپی در دست داشت و آن را بالا برد. حس کردم می‌خواهد مرا بزند که با چاقو ضربه‌ای به او زدم. وقتی غرق در خون روی زمین افتاد، ترسیدم و فرار کردم. 
متهم ادامه داد: هیچ خصومتی با او نداشتم. آن شب قرص اعصاب نخورده بودم و کنترلی بر رفتارم نداشتم. چاقو برای این همراهم بود که می‌خواستم با آن میوه پوست بکنم.  پس از آخرین دفاعیات متهم، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر