زمان مطالعه: 2 دقیقه

واکنش پیشکسوت استقلال به قهرمانی این تیم

مجید نامجومطلق پیشکسوت استقلال گفت: اگر استقلال می‌خواهد قهرمان شود باید بازی به بازی جلو برود و الان خیلی زود است که در مورد قهرمانی صحبت کنیم.
12 اسفند 1402
شناسه : 104534
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104534
68+
بالا
مجید نامجومطلق پیشکسوت استقلال گفت: اگر استقلال می‌خواهد قهرمان شود باید بازی به بازی جلو برود و الان خیلی زود است که در مورد قهرمانی صحبت کنیم.

حادثه 24  مجید نامجومطلق پیشکسوت استقلال گفت: اگر استقلال می‌خواهد قهرمان شود باید بازی به بازی جلو برود و الان خیلی زود است که در مورد قهرمانی صحبت کنیم.

مجید نامجومطلق پیشکسوت استقلال در مصاحبه ای با خبرورزشی درباره وضعیت امروز این تیم صحبت کرد که حرف های تازه او را در ادامه می خوانید:

استقلال سپاهان را برد و همچنان در جدول وضعیت خوبی دارد.

بله. استقلال خوب و حرفه‌ای جلو می‌رود شاید این تیم چشم نواز فوتبال بازی نکند اما کاملاً حرفه‌ای قدم برمی‌دارد و نمایش ارائه می‌کند. استقلال اقتصادی می‌برد و البته این واقعیت را هم فراموش نکنیم که انصافاً به تیم‌های حریف هم خیلی کم شانس گل می‌دهد. ساختار تاکتیک پذیری خیلی خوبی بر بازیکنان حاکم شده که ماحصل کار کادر فنی است به طور کلی می‌توانم بگویم چنین خصوصیتی مختص به تیمی است که می‌خواهد قهرمان شود.

البته استقلال به لحاظ بازیکنان هم فراز و نشیب‌های زیادی داشته است.

بله. در ابتدای فصل چند مهره مهم مانند مهدی قایدی و محمد محبی را از دست داد. در نیم فصل هم سعید مهری جدا شد اما دو بازیکن به این تیم پیوسته‌اند که انصافاً کمک حال بزرگی هستند. اولی جلال الدین ماشاریپوف که به نظرم هنوز به هماهنگی ۱۰ درصد در استقلال نرسیده و قطعاً در آینده می‌تواند به تیم بیشتر کمک کند. از طرف دیگر برگشتن رافائل سیلوا نیز استحکام خط دفاعی را به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش داده است.

بلانکو چطور؟

این مهاجم فوق العاده تاثیرگذار فوتبال بازی می‌کند و روی توپ‌ها تاثیر می‌گذارد و قدرت حفظ توپ به خوبی دارد. بسیار جنگنده است و علاوه بر همه این موارد، در تمام ضربات ایستگاهی نیز به استقلال کمک می‌کند. تنها ضعف بلانکو آمار پایین گل‌های زده است که موجب می‌شود یک مقدار فشار کار روی شانه‌هایش سنگینی کند ولی عملکرد خوبش نشان داد. بیخود نبود جواد نکونام تا این حد بر استفاده از او تاکید داشت.

با وجود نتایج خوب استقلال، هواداران همچنان نگران بحث اختلاف میان جواد نکونام و علی خطیر هستند.

بله. شاید بتوان گفت این تنها مشکلی است که استقلال در حال حاضر دارد. اختلاف سرمربی و مدیرعامل هنوز حل نشده و به نظر می‌رسد حالا شرایط به گونه‌ای است که هیئت مدیره و به ویژه آقای آقامحمدی باید وارد شوند. به نظرم کلید حل اختلاف میان سرمربی و مدیرعامل استقلال آقای آقامحمدی است چون تجربه مدیریتی بالایی داشته و در فوتبال ما یک چهره کاملاً شناخته شده محسوب می‌شود. الان استقلال وضعیت خوبی دارد اما متاسفانه این مشکل همچنان وجود دارد و می‌ترسم یک جا سر باز کند و به تیم ضربه بزرگی بزند.

می دانم کلید مشکل نکونام و خطیر دست کیست!/ زود است از قهرمانی استقلال صحبت کنیم/ پشت فرمان بودم که گفتند عابدزاده را به بیمارستان برده‌اند

گروهی از هواداران استقلال می‌گویند با توجه به پیروزی مقابل سپاهان، اگر استقلال بتواند پرسپولیس را شکست داده یا حداقل در دربی بازی را نبازد، قهرمانی‌اش در لیگ بیست و سوم قبل از پایان امسال قطعی خواهد شد.

نه. به نظر من این استدلال نمی‌تواند درست باشد چون بازی‌های بسیار زیادی پیش روی استقلال است و طرح چنین مواردی می‌تواند موجب ایجاد غرور کاذب میان بازیکنان شود یادمان نرفته که فروردین ماه امسال استقلال قبل از دربی یک پیروزی پرگل مقابل هوادار به دست آورد و همان مسئله بازیکنان را دچار غرور کاذب کرد. اگر استقلال می‌خواهد قهرمان شود باید بازی به بازی جلو برود و الان خیلی زود است که در مورد قهرمانی صحبت کنیم.

برسیم به بازی دوشنبه جدال با مس رفسنجان در جام حذفی.

مس رفسنجان تیم محترم و با کیفیتی است اما با این روندی که استقلال در پیش گرفته خیلی سخت است که یک تیم بتواند جواد نکونام و شاگردانش را شکست بدهد.

فرهاد مجیدی کسی که همواره از شما به عنوان الگوی دوره جوانی خودش یاد می کند، این فصل بر خلاف فصل قبل نتوانست در امارات نتیجه بگیرد و دوره حضورش در اتحاد کلبا به به پایان رسید. اتفاقی که باعث ناراحتی اهالی فوتبال شد چون معتقد بودند تداوم نتیجه‌گیری مناسب، فرهاد راه را برای حضور سایر مربیان ایرانی در خارج از کشور هم باز می‌کند.

خاصیت فوتبال همین است هیچ چیز در فوتبال تضمین شده و از قبل معین گشته نیست. شما گاهی اوقات با وجود اینکه تمام بازیکنان بزرگ و موثر را هم در اختیار دارید نتیجه مد نظرتان را نمی‌گیرید و این دقیقاً همان چیزی است که فوتبال را از رشته‌های دیگر متمایز می‌کند. فرهاد مجیدی بدون هیچ شک و تردیدی یکی از استعدادهای مربیگری ماست و به هیچ عنوان نباید تمرکزش به خاطر پایان کار در اتحاد کلبا به هم بخورد تحت هیچ شرایطی نباید اجازه بدهیم فرهاد مجیدی حرام شود چون همانطور که گفتم یکی از استعدادهای ما در عرصه مربیگری محسوب می‌شود.

۱۲ اسفند سالگرد بستری شدن احمدرضا عابدزاده در بیمارستان است مردی که رفاقتش با شما به بالغ بر ۳۵ سال قبل برمی‌گردد. از آن روز برایمان بگویید.

دقیقاً به خاطر دارم که تعطیل رسمی بود و من همراه با همسرم در مسیر منزل پدر مرحومم بودیم که یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس تماس گرفت و گفت احمدرضا در بیمارستان بستری شده است. من از همان جا مسیرم را به سمت بیمارستان کسری عوض کردم و وقتی به نزدیکی بیمارستان رسیدم دیدم چه جمعیتی آنجا جمع شده‌اند. از پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس گرفته تا مردمی که آنجا بار دیگر ثابت کردند چقدر قدرشناس هستند و به آنهایی که برای ورزش این مملکت زحمت کشیده‌اند همیشه احترام می‌گذارند. کرکری‌ها و رقابت‌های ورزشی به جای خودش محفوظ اما در آن روزها همه استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها برای شفا پیدا کردن احمدرضا دست به دعا بودند و خیلی خوشحالم که عابدزاده آن دوره سخت را پشت سر گذاشت و به جمع ما برگشت. منش و معرفت مردم در آن ایام بار دیگر به همه ثابت شد. البته خدا رحمت کند ناصر خان حجازی را. برای دیدن ایشان هم به بیمارستان کسری رفتم. روحش شاد یادش گرامی.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر