زمان مطالعه: 2 دقیقه

توقیف کشنده حامل هروئین در اتوبان امام رضا(ع)

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۲۷ کیلوگرم هروئین از یک کشنده در اتوبان امام رضا(ع) خبرداد.
12 اسفند 1402
شناسه : 104526
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104526
123+
بالا
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۲۷ کیلوگرم هروئین از یک کشنده در اتوبان امام رضا(ع) خبرداد.

 حادثه 24 - رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۲۷ کیلوگرم هروئین از یک کشنده در اتوبان امام رضا(ع) خبرداد.

سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی از فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار موادمخدر با خبر شده و پرونده‌ای را در این خصوص تشکیل دادند.

وی با بیان اینکه تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مسئولیت رسیدگی به این پرونده را برعهده گرفتند، گفت:‌ با پیگیری‌های شبانه‌روزی و انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی  مشخص شد متهم با مراجعه به یکی از استان‌های شرقی کشور، مقادیر قابل توجهی موادمخدر را تهیه کرده و قصد دارد تا آن را  توسط یک دستگاه کامیون کشنده به تهران منتقل کند.

 باباپور ادامه داد: همزمان در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، مسیر حرکت قاچاقچی مواد مخدر مورد شناسایی قرار گرفت. در ادامه هماهنگی با مقام قضائی انجام شد و تیمی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ به بزرگراه امام رضا(ع) اعزام شده و این محور را تحت کنترل در آوردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه در نهایت خودرو متهم در بزرگراه امام رضا (ع) مورد مشاهده قرار گرفت، اظهارکرد:‌ در ادامه ماموران با انجام یک عملیات پلیسی خودروی مذکور را متوقف و اقدام به بازرسی از آن کردند که در جریان بررسی‌های بیشتر از این خودروی کشنده ۲۷ کیلوگرم مخدر هروئین که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه یک نفر نیز در این خصوص دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، اظهارکرد: متهم تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود و قصدش برای انتقال موادمخدر به تهران و توزیع آن در میان افراد معتاد اعتراف کرد. در ادامه نیز برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر