زمان مطالعه: 2 دقیقه

استخدام 11 اینفلوئنسر چینی برای معرفی خراسان رضوی

۱۱ «اینفلوئنسر» از کشور چین جاذبه‌های مشهد، نیشابور، سبزوار، طرقبه و داورزن را به جهانیان معرفی می‌کنند.
12 اسفند 1402
شناسه : 104512
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104512
46+
بالا
۱۱ «اینفلوئنسر» از کشور چین جاذبه‌های مشهد، نیشابور، سبزوار، طرقبه و داورزن را به جهانیان معرفی می‌کنند.

حادثه 24- مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: به منظور معرفی بیشتر استان خراسان رضوی به مردم دنیا، فعالان برتر فضای مجازی و اینفلوئنسرهای چینی (فرد تاثیرگذار ویژه تبلیغات در فضای مجازی)  در پروژه «ایران سلام»، هم‌زمان با عید بهاره چینی به مدت چهار روز( ۱۴ تا ۱۷ اسفندماه) از مسیر جاده ابریشم در خراسان رضوی بازدید می‌کنند.

 سید جواد موسوی افزود: با توجه به نقش رسانه و فعالیت این گروه فعالان مطرح چینی در حوزه گردشگری، امیدواریم بتوانیم خطه خراسان رضوی را از طریق فضای مجازی به بهترین نحو به گردشگران چینی و مردم دنیا معرفی کنیم.

وی بیان کرد: هدف از اجرای این طرح، توسعه گردشگری خارجی استان در سال ۱۴۰۳، تبلیغ مناسب جاذبه‌ها و زیرساخت‌های گردشگری استان است.

موسوی بیان کرد: بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهرستان‌های داورزن‌، سبزوار، نیشابور، مشهد و طرقبه شاندیز از اولویت های بازدید این گروه اینفلوئنسر چینی است.

استان خراسان رضوی با دارا بودن جاذبه های متعدد گردشگری از جمله تعداد ۲ هزار و ۴۲ اثر تاریخی، طبیعی و معنوی ثبت شده در فهرست آثار ملی و هشت اثر ثبت شده در فهرست یونسکو، سالانه میزبان بیش از ۳۰ میلیون زائر و گردشگر داخلی و خارجی است.

ارسال نظر