زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرنوشت رازآلود مرد 28 ساله در تهران / چه کسی از یونس خبر دارد؟

مرد جوانی که اوایل بهمن امسال از خانه خارج شده هنوز بازنگشته است. با دیدن عکس وی در پیدا شدن آن کمک کنید.
09 اسفند 1402
شناسه : 104412
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104412
196+
بالا
مرد جوانی که اوایل بهمن امسال از خانه خارج شده هنوز بازنگشته است. با دیدن عکس وی در پیدا شدن آن کمک کنید.

حادثه 24 - مرد جوانی که اوایل بهمن امسال از خانه خارج شده هنوز بازنگشته است. با دیدن عکس وی در پیدا شدن آن کمک کنید.

مفقود شدن افراد به صورت ناگهانی از اخبار حوادث را تشکیل می‌دهد. در طول روز اخبار حوادث مختلفی در سایر استان‌های کشور اعلام می‌شود که پلیس برای جست و جوی قاتل و پیدا کردن سرنخی از آن به اطلاعات زیادی نیاز دارد.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: اوایل بهمن ماه سال جاری در پی فقدان یک مرد 28 ساله به نام «یونس کونانی» در تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی تحقیق از خانواده فقدانی دریافتند؛ مرد جوان به قصد رفتن به یکی از پارک های نزدیک منزلشان در حوالی میدان گرگان از منزل خارج شده و پس از آن به منزل بازنگشته و تلفن همراهش نیز خاموش است.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه طی تحقیقات میدانی و اطلاعاتی گسترده در تهران اقدامات خود را جهت پیدایش فقدانی آغاز کردند ولی نتیجه در جهت پیدایش وی حاصل نگردید.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: با دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 جنایی تهران تصویر فقدانی جهت شناسایی منتشر شده است. لذا از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده و اطلاع از مکان وی مراتب را از طریق خطوط 51055478-021 یا 51055458-021به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع رسانی کنند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر