زمان مطالعه: 2 دقیقه

رسمی: داور دربی منچستر معرفی شد

اندرو مَدلی به عنوان داور بازی بین تیم‌های منچسترسیتی و منچستریونایتد انتخاب شد.
09 اسفند 1402
شناسه : 104398
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104398
65+
بالا
اندرو مَدلی به عنوان داور بازی بین تیم‌های منچسترسیتی و منچستریونایتد انتخاب شد.

 حادثه 24 - اندرو مَدلی وظیفه داوری بازی روز یکشنبه منچسترسیتی و منچستریونایتد را برعهده خواهد داشت.

دربی منچستر قرار است دوباره دیداری مهم برای هر دو تیم باشد. سیتی که قرار است در ماه مارس در لیگ برتر به مصاف لیورپول، برایتون و آرسنال نیز برود، از دسامبر در لیگ برتر شکست نخورده و از 6 بازی گذشته 5 پیروزی مقابل یونایتد کسب کرده است.

سیتی در ماه اکتبر در اولدترافورد 3-0 پیروز شد و در آن بازی ارلینگ هالند و فیل فودن برای دومین فصل متوالی در دربی منچستر موفق به گلزنی شدند.

یونایتد که آخر هفته گذشته مقابل فولام در اولدترافورد شکست خورد، در آخرین حضور در ورزشگاه اتحاد، زمانی که هالند و فودن به‌طور به یاد ماندنی هت‌تریک کردند، 6-3 شکست خورده بودند.

پیش از دربی روز یکشنبه، لیگ برتر اسامی داوران بازی هفته بیست و هفتم به میزبانی ورزشگاه اتحاد را اعلام کرد. اندرو مَدلی تاکنون 24 بازی را در تمامی مسابقات این فصل قضاوت کرده که 96 کارت زرد و 3 کارت قرمز نشان داده است. این داور هرگز دربی منچستر را قضاوت نکرده است.

یان هیوسین و نیک هاپتون کمک داوران این بازی خواهند بود و استوارت اتول هم مسئولیت VAR را برعهده خواهد داشت. همچنین دارن انگلند هم به عنوان داور چهارم فعالیت خواهد کرد.

مَدلی آخرین بار در فوریه داوری بازی منچسترسیتی را بر عهده داشت، دیداری که تیم پپ گواردیولا در ورزشگاه اتحاد مقابل چلسی به تساوی 1-1 دست یافت.

 آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر