زمان مطالعه: 2 دقیقه

چرا جواد نکونام این بازیکن را در آغوش گرفت؟

جواد نکونام و روزبه چشمی در پایان دیدار استقلال و سپاهان، شادی ویژه‌ای را به نمایش گذاشتند.
08 اسفند 1402
شناسه : 104365
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104365
184+
بالا
جواد نکونام و روزبه چشمی در پایان دیدار استقلال و سپاهان، شادی ویژه‌ای را به نمایش گذاشتند.

حادثه 24 جواد نکونام و روزبه چشمی در پایان دیدار استقلال و سپاهان، شادی ویژه‌ای را به نمایش گذاشتند.

استقلال توانست یکی از مهمترین بازی های خود در نیم فصل دوم را با پیروزی پشت سر بگذارد. آبی پوشان به لطف شلیک تماشایی روزبه چشمی از پشت محوطه جریمه، از سد سپاهان گذشتند تا در دیداری 6 امتیازی موفق به کسب پیروزی شوند.

چشمی که در فصول اخیر به آچار فرانسه استقلال تبدیل شده و در پست‌های مختلف برای تیم به میدان رفته، پس از آنکه در نیم فصل نخست و در بسیاری از بازی‌ها به عنوان مدافع به بازی رفته بود، با بازگشت سلیمی و مرادمند، در بازی‌های اخیر در پست هافبک دفاعی مشغول انجام وظیفه شد.

روزبه که از فصل قهرمانی استقلال تا کنون در سطح کم‌نوسانی ظاهر شده و همواره یکی از مهره‌های کلیدی تیم بوده، امشب یک گل فوق العاده حساس را وارد دروازه سپاهان کرد تا اینگونه در پایان بازی توسط سرمربی تیم در آغوش کشیده شود.

نکونام که فصل بسیار پرحاشیه‌ای را روی نیمکت استقلال سپری کرده، موفق شد یکی از مهمترین پیروزی‌های دوران مربیگری خود را به دست بیاورد. این برد از آنجا حائز اهمیت است که آبی‌ها در این فصل غرق در جنجال بودند و شاید کمتر کسی انتظار کسب چنین نتایجی را از تیم او داشت.

به محض به صدا درآمدن سوت پایان بازی بود که نکونام و روزبه چشمی به گرمی همدیگر را در آغوش کشیدند تا بابت کسب این پیروزی و دشت یک برد 6 امتیازی، به خوشحالی بپردازند.

 آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر