زمان مطالعه: 1 دقیقه

نوجوان 14 ساله قربانی انتقام گیری از پدر شد

مردجوان وقتی فهمید فردی پشت سر همسرش بدگویی کرده، دست به انتقام‌گیری زد و با اجیر کردن دو معتاد فرزند او را ربود.
08 اسفند 1402
شناسه : 104352
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104352
204+
بالا
مردجوان وقتی فهمید فردی پشت سر همسرش بدگویی کرده، دست به انتقام‌گیری زد و با اجیر کردن دو معتاد فرزند او را ربود.

حادثه 24 - مردجوان وقتی فهمید فردی پشت سر همسرش بدگویی کرده، دست به انتقام‌گیری زد و با اجیر کردن دو معتاد فرزند او را ربود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، سرتیپ دوم احمد نگهبان، فرمانده انتظامی مشهد در استان خراسان رضوی در این باره گفت: ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه دوم اسفند امسال نوجوان ۱۴ساله‌ای که از مدرسه به خانه بازگشته بود، با همان پوشش مدرسه مشغول بازی با دوستانش در کوچه شد. دقایقی از بازی کودکانه آنها نگذشته بود که ناگهان دو مرد نقابدار از یک خودروی آردی بیرون آمدند و در حالی که دست و پاها و دهان او را گرفته بودند، وی را به درون خودروی سبز رنگ انداخته و با خودشان بردند. با شکایت خانواده‌اش تحقیقات برای نجات این گروگان نوجوان آغاز شد. در جریان این تحقیقات سرانجام رد مردی به نام بصیر ۲۹ساله دراین ماجرا به‌دست آمد و او بازداشت شد‌.

​​​​​​​متهم در جریان تحقیقات گفت‌: پدر این کودک ربوده‌‌شده در کشور آلمان ساکن است اما پشت سر همسر من حرف‌های نامربوطی زده بود به همین خاطر هم من قصد داشتم با ربودن فرزندش از او انتقام بگیرم. این بود که دو رهگذر معتاد را به کار گرفتم و به هرکدام یک میلیون پرداختم تا آن پسر نوجوان را سوار خودرو کرده، بربایند و نزدم بیاورند. پسر را به انبار ضایعاتی در روستای فرخد بردم که در این انتقام ناکام ماندم.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید. 

ارسال نظر