زمان مطالعه: 2 دقیقه

ادامه هوای سرد در تهران تا پنجشنبه

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از امروز تا صبح پنجشنبه (۸ اسفندماه) ماندگاری هوای سرد و از ظهر پنجشنبه تا روز شنبه (۱۰ اسفندماه) روند افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.
08 اسفند 1402
شناسه : 104346
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104346
39+
بالا
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از امروز تا صبح پنجشنبه (۸ اسفندماه) ماندگاری هوای سرد و از ظهر پنجشنبه تا روز شنبه (۱۰ اسفندماه) روند افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

حادثه 24 - بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از امروز تا صبح پنجشنبه (۸ اسفندماه) ماندگاری هوای سرد و از ظهر پنجشنبه تا روز شنبه (۱۰ اسفندماه) روند افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران امروز(۸ اسفند) تا ظهر پنجشنبه(۱۰ اسفند) آسمانی ابری، گاهی نیمه ابری همراه با مه رقیق و با فعالیت متناوب سامانه بارشی در بعضی ساعات همراه با بارش برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود همچنین در ارتفاعات محدودیت دید، کولاک برف، احتمال ریزش بهمن و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ مورد انتظار است.

از عصر چهارشنبه (۹ اسفند) تا صبح جمعه (۱۱ اسفند) در پاره‌ای نقاط  به ویژه مناطق جنوبی و غربی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

 در روزهای جمعه و شنبه (۱۱ و ۱۲ اسفند) با استقرار جوی نسبتا پایدار، وضعیت جوی استان آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در نواحی پرتردد شهری با افزایش نسبی آلاینده‌ها مورد انتظار است.

از امروز تا صبح پنجشنبه ماندگاری هوای سرد و از ظهر پنجشنبه تا روز شنبه روند افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۹ اسفند) ابری و مه آلود، در بعضی ساعت‌ها بارش باران و برف و وزش باد با حداقل دمای ۳-  و حداکثر دمای ۲ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه ( ۱۰ اسفند)  نیمه ابری، در صبح بارش پراکنده، به‌تدریج کاهش ابر، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲- و حداکثر دمای ۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه سنجش آلودگی هوای فیروزکوه و توچال با  کمینه دمای ۱۷- درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه‌های استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر