زمان مطالعه: 2 دقیقه

جانشین بیرانوند در بازی با ذوب آهن کیست؟

پرسپولیس فردا در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر در دیدار با ذوب‌آهن، بیرانوند را به همراه نخواهد داشت تا وی بزرگترین غایب سرخ‌پوشان در این بازی باشد.
08 اسفند 1402
شناسه : 104340
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104340
184+
بالا
پرسپولیس فردا در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر در دیدار با ذوب‌آهن، بیرانوند را به همراه نخواهد داشت تا وی بزرگترین غایب سرخ‌پوشان در این بازی باشد.

حادثه 24- تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر توانست تراکتور را در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی با حساب دو بر صفر شکست دهد.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس در این دیدار کلین شیت کرد اما در دقیقه ۵+۹۰ به دلیل اتلاف وقت از سوی وحید کاظمی کارت زرد دریافت کرد. این اخطار باعث شد تا تعداد کارت‌های زرد بیرانوند به عدد چهار برسد و طبق قوانین لیگ برتر با محرومیت همراه شود.

بدین ترتیب پرسپولیس فردا در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر در دیدار با ذوب‌آهن، بیرانوند را به همراه نخواهد داشت تا وی بزرگترین غایب سرخ‌پوشان در این بازی باشد.

حال به نظر می‌رسد امیررضا رفیعی سنگربان شماره دو قرمزها در این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز خارج از خانه جانشین بیرانوند مقابل ذوب‌آهن خواهد بود.

این در شرایطی است که سرخ‌پوشان بعد از جدایی احمد گوهری و حضور قرضی این سنگربان در آلومینیوم اراک، مدیریت باشگاه در تلاش بود تا در این پست یک دروازه‌بان را به عنوان جانشین بیرانوند برای نیمکت ذخیره به خدمت بگیرد. در حالی که باشگاه پیگیر این موضوع بود، سنگربان ملی‌پوش قرمزها در واکنش به جذب جانشین خود در صفحه‌ای شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

همین واکنش بیرانوند باعث شد تا باشگاه پرسپولیس قید جذب بازیکنان در این پست را بزند تا رفیعی جانشین وی روی نیمکت این تیم شود. حالا با توجه به محرومیت این دروازه‌بان در دیدار حساس پرسپولیس با ذوب‌آهن، این همان فرصت پیش آمده در میان سختی‌ها است که بیرانوند در خصوص آن صحبت کرده و باید دید نسخه‌ای که این سنگربان ملی‌پوش در ابتدایی فصل برای پرسپولیس پیچیده آیا جوابگو خواهد بود یا خیر؟

گفتنی است در تمرینات پرسپولیس پیش از دیدار با ذوب‌آهن، بیرانوند دقایق زیادی را به افزایش آمادگی رفیعی و انتقال نکات فنی برای دیدار حساس با گاندوها اختصاص داده تا این سنگربان جوان بتواند شایستگی‌های خود را به اثبات برساند.

رفیعی که متولد ۲۲ فروردین سال ۱۳۸۱ است کار خود را از پیکان آغاز کرد. او در سال ۱۴۰۱ از نساجی مازندران به پرسپولیس پیوست و همزمان در تیم بزرگسالان و امیدها فعالیت می‌کند.

ارسال نظر