زمان مطالعه: 4 دقیقه

اطلاعیه تعطیلی مدارس برای فردا سه شنبه 8 اسفند / مدارس چه شهرهایی تعطیل است؟

بارش برف و موج سرما در اغلب شهرهای کشور ادامه دارد. اما در این شرایط فردا سه شنبه 8 اسفند مدارس مشهد، قم، قزوین، اراک، کرج، گیلان و چند شهر دیگر تعطیل شده است.
07 اسفند 1402
شناسه : 104307
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104307
1424+
بالا
بارش برف و موج سرما در اغلب شهرهای کشور ادامه دارد. اما در این شرایط فردا سه شنبه 8 اسفند مدارس مشهد، قم، قزوین، اراک، کرج، گیلان و چند شهر دیگر تعطیل شده است.

حادثه 24 - بارش برف و موج سرما در اغلب شهرهای کشور ادامه دارد. اما در این شرایط فردا سه شنبه 8 اسفند مدارس مشهد، قم، قزوین، اراک، کرج، گیلان و چند شهر دیگر تعطیل شده است.  

تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی

معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: همه فعالیت‌های آموزشی خراسان رضوی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، جواد خدایی در این خصوص افزود: با توجه به سرمای هوا و به منظور مدیریت مصرف انرژی با تصویب ستاد انرژی استان مقرر شد همه فعالیت‌های آموزشی شامل مهدکودک‌ها، مدارس و دانشگاه‌های سراسر استان خراسان رضوی و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به صورت غیر حضوری باشد.

تعطیلی مدارس تهران؟

بارش برف و سرمای شدید در مناطق شمالی تهران انتظارها درباره تعطیلی مدارس را بالا برده است. با وجود اینکه دما در برخی مناطق شمالی تهران به منفی 3 درجه رسیده و برف کوچه پس کوچه ها را پر کرده و سطح برخی معابر یخ زده اما تا شامگاه دوشنبه خبری از تعطیلی مدارس نیست و هیچ اطلاعیه ای درباره تعطیلی مدارس به دلیل بارش برف صادر نشده است.  

 مدارس قم تعطیل شد

ستادپیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در اطلاعیه ای اعلام کرد: همه مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی در روز سه شنبه هشتم اسفندماه  به علت بارش برف، برودت دما و یخبندان به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

در این اطلاعیه آمده است: ساعت کار اداره های استان قم نیز ۱۳ پایان می یابد.

اطلاعیه ادامه یافته است: تمامی اداره ها برای صرفه جویی در مصرف گاز موظفند ساعت ۱۲ سیستم های گرمایشی را خاموش کنند.

بارش برف و باران که از روز گذشته(یکشنبه) در استان قم آغاز شده بنابر گزارش هواشناسی، تا صبح فردا ادامه دارد. همچنین با ورود سامانه بارشی جدید از غروب فردا بارش برف و باران آغاز می شود و تا اواخر وقت چهارشنبه یا صبح پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

دانشگاه قم هم تعطیل شد

روابط عمومی دانشگاه قم نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد: توجه به شرایط کم سابقه جوی در استان و استمرار بارش برف و برودت هوا به منظور پیشگیری از سوانح احتمالی ناشی از تردد دانشجویان مقیم سایر شهرها، کلاس‌های آموزشی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۸ و ۹ اسفندماه به شکل مجازی برخط در بستر سامانه آموزش مجازی دانشگاه قم برگزار خواهد شد.

مدارس قزوین سه شنبه تعطیل است

روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین اعلام کرد: مدارس این به خاطر صرفه جویی در مصرف گاز روز سه شنبه هشتم اسفند به صورت غیرحضوری برگزار خواهند شد.

تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و استثنایی استان در روز سه شنبه در نوبت صبح و بعداز ظهر، به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

در اطلاعیه آموزش و پرورش که یک رونوشت از آن نیز برای ایرنا ارسال شده، آمده است: با تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، به دلیل تداوم سرما، یخبندان و برودت هوا، در تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و استثنایی استان در روز سه شنبه هشتم اسفند ماه در نوبت صبح و بعداز ظهر آموزش به صورت غیر حضوری خواهد بود و کلاسِ درسِ دانش آموزان به صورت مجازی برگزار می شود.

آخرین خبر از تعطیلی مدارس اراک و استان مرکزی

اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی اعلام کرد: به علت بارش برف، یخبندان، برودت هوا و ضرورت مدیریت مصرف گاز؛ فردا سه‌شنبه هشتم اسفند ماه فعالیت تمامی مدارس و آموزشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود.

بر اساس این اطلاعیه فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌های استان با یک‌ونیم ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از عموم شهروندان و اهالی محترم استان مرکزی درخواست می‌شود ضمن جلوگیری از ترددهای غیرضروری در سطح معابر و جاده‌ها؛ با توجه به برودت هوا در مصرف گاز نیز صرفه‌جویی لازم را داشته باشند.

تعطیلی مدارس کرج و استان البرز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز: با توجه به برودت هوا روز سه شنبه هشتم اسفند، مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها تعطیل و آموزش در مقطع ابتدایی به صورت غیرحضوری خواهد بود.

مدارس گیلان تعطیل شد؟

سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری گیلان اعلام کرد: با دستور استاندار در پی تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستانهای رشت و سیاهکل فردا سه شنبه در شیفت صبح و عصر تعطیل است.

ارسال نظر