زمان مطالعه: 2 دقیقه

خطر ریزش سنگ و بهمن / پرهیز از سفرهای غیر ضرور در جاده کرج - چالوس

رییس پلیس راه البرز اعلام کرد: با توجه به بارش سنگین برف و خطر ریزش سنگ و سقوط بهمن، رانندگان از توقف در حاشیه جاده کرج - چالوس پرهیز کنند.
07 اسفند 1402
شناسه : 104292
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104292
58+
بالا
رییس پلیس راه البرز اعلام کرد: با توجه به بارش سنگین برف و خطر ریزش سنگ و سقوط بهمن، رانندگان از توقف در حاشیه جاده کرج - چالوس پرهیز کنند.

حادثه 24 - سرهنگ "پیمان کرمی" اظهارکرد: در این شرایط جوی، رانندگان باید با سرعت مناسب حرکت کنند ضمن آنکه همراه داشتن زنجیر چرخ به ویژه در جاده های کوهستانی الزامی است.

وی افزود: با توجه به کاهش دما و یخبندان به ویژه در راه های روستایی استان ، رانندگان با احتیاط حرکت کنند.

رییس پلیس راه البرز گفت: در صورت ضرورت انجام سفر در جاده های البرز ، رانندگان خودروهای خود را به لوازم ایمنی ، تجهیزات زمستانی و چراغ های مه شکن مجهز کنند.

کرمی تاکید کرد: سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو، همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.

وی گفت: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل در تمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی مستقر شده است .

استان البرز دارای یک هزار و۵۶۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.
نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری جاده کرج- چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر درحوزه استان مازندران واقع شده است.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر