زمان مطالعه: 2 دقیقه

تبرئه زن ازاتهام قتل به خاطر درگیری با شوهر

زن جوانی که در اظهارات اولیه به اختلاف و درگیری با همسرش اعتراف کرده بود از اتهام قتل تبرئه شد.
07 اسفند 1402
شناسه : 104272
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104272
125+
بالا
زن جوانی که در اظهارات اولیه به اختلاف و درگیری با همسرش اعتراف کرده بود از اتهام قتل تبرئه شد.

حادثه 24 - ساعت 17 عصر چهارشنبه دوم اسفند امسال ماموران کلانتری 139 مرزداران از طرق همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ از وقوع سقوط مرگبار مردی در محدوده استحفاضی کلانتری خود مطلع شدند.

به این ترتیب گروهی از ماموران کلانتری در محل گزارش شده حضور یافتند و با پیکر یک مرد 45 ساله روبرو شدند که از تراس طبقه چهارم ساختمانی پایین افتاده بود. در ادامه پس از بررسی اولیه و حفظ صحنه موضوع را به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع دادند و امیر حسین علیمردان دستور به شروع تحقیقات داد. با شروع تحقیقات جنایی نیز ماموران اداره دهم پلیس آگاهی معلوم شد که مرد از تراس طبقه چهارم که خانه اش بوده پرت شده است. این در حالی بود که همزمان با شروع تحقیقات در مورد پایین افتاده مرد در خیابان گروهی از ماموران و کارشناسان پزشکی قانونی به بیمارستان رفتند و با پیکر مردی روبرو شدند که آثار جراحت و مصدومیت بر بدنش به وضوح قابل مشاهده بود. مرد که در زمان رسیدن امدادگران اورژانس هنوز زنده بود از سوی امدادگران به بیمارستان بیمارستان انتقال یافت و در آنجا بود که فوت کرده.

همزمان مامورانی که در خانه مرد فوت شده حضور داشتند تحقیقات خود را از همسر او ادامه دادند و معلوم شد؛ این زن و مرد با هم اختلاف و درگیری‌های خانوادگی داشتند. زن به ماموران گفت: آن روز هم با هم دعوا کردیم و من با حالت قهر خانه را ترک کردم. وقتی بیرون آمدم اصلا نمی‌دانستم چه می خواهم بکنم. بیرون که آمدن تصمیم گرفتم نزد خانواده‌ام بروم اما ناگهان صدای شدیدی توجهم را جلب کرد. وقتی صدا را شنیدم برگشتم و فهمیدم شوهرم سقوط کرده است. این زن همچنین گفت: قبل از اینکه صدای برخورد را بشنود دیده که در کسری از ثانیه شوهرش پرت شده و پایین افتاده است.

در ادامه زن جوان مورد ظن قرار گرفت و در بازبینی دوربین‌ها و تحقیق از همسایه معلوم شد او راست می‌گوید و در هنگام وقوع حادثه او خارج از آپارتمان حضور داشته است. به این ترتیب این از از اتهام قتل تبریه شد و معلوم شد مرد بعد از دعوا با همسرش عصبانی شده و به سمت تراس خانه‌اش رفته و احتمالا قصد داشته همسرش را از بالکن مخاطب قرار دهد اما خودش تعادل را از دست داده است و پرت شده است. به این ترتیب زندگی اش پایان یافته است .

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر