زمان مطالعه: 3 دقیقه

اطلاعیه تعطیلی مدارس / مدرسه چه شهرهایی فردا دوشنبه 7 اسفند تعطیل است؟

بارش برف و سرمای شدید مدارس برخی شهرها را به تعطیلی کشاند. اما فردا دوشنبه 7 اسفند 1402 مدارس کدام شهرها تعطیل است؟
06 اسفند 1402
شناسه : 104265
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104265
1371+
بالا
بارش برف و سرمای شدید مدارس برخی شهرها را به تعطیلی کشاند. اما فردا دوشنبه 7 اسفند 1402 مدارس کدام شهرها تعطیل است؟

حادثه 24 - بارش برف و سرمای شدید مدارس برخی شهرها را به تعطیلی کشاند. اما فردا دوشنبه 7 اسفند 1402 مدارس کدام شهرها تعطیل است؟

تعطیلی مدارس خراسان رضوی

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فعالیت مدارس برخی شهرستانهای خراسان رضوی در نوبت صبح روز دوشنبه به دلیل بارش برف و برودت هوا غیرحضوری اعلام شد.

حسین محمدزاده افزود: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، فردا دوشنبه هفتم اسفند فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی سرخس در دو نوبت صبح و عصر و مدارس ابتدایی سرولایت و فریمان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری است.

وی افزود: همچنین همه مدارس گناباد در تمامی مقاطع و مدارس ابتدایی شهرستان کلات در نوبت صبح با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گفت: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر؛ فردا دوشنبه هفتم اسفند فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی سرخس در دو نوبت صبح و عصر و مدارس ابتدایی سرولایت و فریمان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همه مدارس گناباد در تمامی مقاطع و مدارس ابتدایی شهرستان کلات در نوبت صبح نیز با دو ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

وی افزود: کلیه مهدهای کودک، پیش دبستانی ها، مدارس استثنایی وفعالیت مراکز جامع سنجش آموزش و توانبخشی شهرستان های سرولایت، سرخس و فریمان نیز تعطیل می باشد.

محمدزاده بیان کرد: با عنایت به انتشار اخبار غیر موثق غیرحضوری شدن مدارس در برخی از کانال ها و شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی، حق پیگیری قانونی آموزش و پرورش استان در این خصوص محفوظ است.

تعطیلی مدارس استان البرز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی مهدهای کودک، پیش دبستانی و غیرحضوری شدن مقطع تحصیلی ابتدایی بدلیل بارش برف و برودت هوا در روز دوشنبه هفتم اسفندماه در این استان خبر داد. 

احمد افضلی یکشنبه شب افزود: از مردم نیز تقاضا داریم در جهت مدیریت مصرف انرژی تلاش خود را متوجه این مهم کنند تا در روزهای آتی بدون وجود هر گونه مشکل از این روزهای سرد و سخت عبور کنیم.

وی اظهار کرد: حتی الامکان از سفرهای غیر ضروری نیز در استان البرز خودداری شود.

اطلاعیه تعطیلی مدارس طالقان

فرماندار طالقان گفت: مدارس مقطع ابتدایی در این شهرستان فردا چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه غیر حضوری شد.

علی مهدوی افزود: این تصمیم در پی کاهش دما و برودت سرما در شهرستان طالقان اتخاذ شده است.

وی تاکید کرد: کلاس ها در مقاطع متوسطه اول و دوم نیز با یک ساعت تاخیر برگزار خواهد شد.

بارش برف در شهرستان طالقان از روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه آغاز و تا ظهر امروز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ادامه داشت ، ارتفاع برف در شهر طالقان ۳۰ سانتی متر و در ارتفاعات آن به ۴۵ سانتی متر می رسد.

تعطیلی برخی مدارس شمال کرمان

بارش برف و باران از امروز (یکشنبه) در کرمان، برخی کلاس های درس مدارس را در شهرستان های راور و زرند طی روز دوشنبه غیرحضوری یا تعطیل کرد.

بارش برف و باران آموزش حضوری مدارس منطقه فیض آباد، بخش کوهساران و روستاهای خورند، ریحان، بغیجان از توابع شهرستان راور در روز دوشنبه هفتم اسفند را غیرحضوری کرد.

در پی بارش برف و باران و احتمال یخ زدگی معابر، آموزش حضوری مدارس منطقه یاد شده فردا هفتم اسفند تعطیل و آموزش از طریق مجازی پیگیری می‌شود.

براساس این گزارش، آموزش این مدارس از طریق فضای مجازی در تمامی دوره‌های تحصیلی دنبال خواهد شد.

بارش برف و باران از بامداد امروز یکشنبه در بسیاری مناطق استان کرمان بویژه مرکز استان آغاز شده است در حالیکه شرق کرمان همچنان درگیر گرد و خاک است.

همچنین در اطلاعیه جداگانه دیگری از این سازمان، بارش برف و باران آموزش حضوری مدارس دوره ابتدایی شهرستان زرند و مدارس مناطق دشتخاک و سربنان از توابع این شهرستان را در تمامی دوره های تحصیلی در روز دوشنبه هفتم اسفند ماه تعطیل کرد.

در پی بارش برف و باران و احتمال یخ زدگی معابر، آموزش حضوری مدارس دوره ابتدایی شهرستان زرند و مدارس مناطق دشتخاک و سربنان از توابع این شهرستان در تمامی دوره های تحصیلی در روز دوشنبه هفتم اسفند ماه تعطیل شد و آموزش از طریق مجازی پیگیری می شود.

آخرین خبر از تعطیلی مدارس کوهرنگ

مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی شهرستان کوهرنگ روز دوشنبه هفتم اسفند به صورت غیرحضوری در شبکه شاد انجام می‌شود.

ارشاد شاهقلی یکشنبه شب با اعلام این خبر افزود: با توجه به بارش برف و باران و احتمال لغزندگی معابر، فعالیت آموزشی سایر مدارس استان نیز از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد

به گفته وی، در صورت تغییر در شرایط جوی اطلاعیه تکمیلی راس ساعت ۶ صبح فردا منتشر می‌شود.

ارسال نظر