زمان مطالعه: 2 دقیقه

4 سال حبس برای بازیکن مشهور به خاطر پرونده تجاوز

دنی آلوز بازیکن سابق تیم ملی برزیلی به دلیل تجاوز جنسی در کلوپ شبانه به چهار سال و ۶ ماه حبس متهم شد.
03 اسفند 1402
شناسه : 104203
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104203
91+
بالا
دنی آلوز بازیکن سابق تیم ملی برزیلی به دلیل تجاوز جنسی در کلوپ شبانه به چهار سال و ۶ ماه حبس متهم شد.
دنی آلوز بازیکن سابق تیم ملی برزیل

حادثه 24 -به گزارش ایرنا بی‌بی‌سی اعلام کرد که دادگاه اسپانیا دنی آلوز فوتبالیست سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل را به اتهام تجاوز جنسی به یک زن در یک کلوپ شبانه بارسلونا مجرم شناخته و او را به چهار سال و ۶ماه حبس محکوم کرده است.

این بازیکن ۴۰ ساله که یکی از پرافتخارترین فوتبالیست‌های برزیل است، اتهام تجاوز جنسی را در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ رد کرده بود و از آن تاریخ تاکنون سرانجام دادگاه با برگزاری سه جلسه رای نهایی را صادر کرد.

وکیل آلوز خواستار تبرئه او شده بود اما دادگاه در بیانیه‌ای اعلام کرد که مدارک دیگری به جز شهادت قربانی وجود دارد که ثابت می‌کند او مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.

پیش از این نیز دادگاه اسپانیا در اسفند ماه درخواست تیم حقوقی دنی آلوز برای آزادی این بازیکن به قید وثیقه را رد کرده بود. آلوز از ۲۰ ژانویه در بازداشت به سر می‌برد و تیم حقوقی وی درخواست خود را ۳۰ ژانویه تسلیم دادگاه کرد و خواسته بود تا ستاره اسبق باشگاه بارسلونا تا پیش از محاکمه به قید وثیقه آزاد شود.

باشگاه پوما مکزیک که آلوز در آن توپ می‌زد، پس از بازداشت وی قرارداد او را تعلیق و سپس از فسخ یک‌طرفه این قرارداد خبر داد.

او در فاصله سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ در کنار لیونل مسی، فوق ستاره سابق بارسا در نیوکمپ بازی می‌کرد.

 

ارسال نظر