زمان مطالعه: 1 دقیقه

ستاره رم: مسی بهتر از رونالدو است

پائولو دیبالا، ستاره رم می‌گوید از رونالدو فداکاری را آموخته است اما بازی در کنار لیونل مسی و قهرمانی جهان در کنار او رویای کودکی اش بوده است.
02 اسفند 1402
شناسه : 104180
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/104180
81+
بالا
پائولو دیبالا، ستاره رم می‌گوید از رونالدو فداکاری را آموخته است اما بازی در کنار لیونل مسی و قهرمانی جهان در کنار او رویای کودکی اش بوده است.

حادثه 24 پائولو دیبالا، ستاره رم می‌گوید از رونالدو فداکاری را آموخته است اما بازی در کنار لیونل مسی و قهرمانی جهان در کنار او رویای کودکی اش بوده است.

مهاجم 30 ساله آرژانتینی امسال هم یکی از مهره های کلیدی جالوروسی در این فصل بوده و به طور مستقیم در 23 بازی 15 گل به ثمر رسانده است، با اینکه مشکلات فیزیکی ومصدومیت های مداومش هنوز هم روند بازی‌های او را در تیم مختل می کند. دیبالا در گفتگو با العربی در مورد شرایط خودش با رم و برخی از خاطرات گذشته اش حرف زده است.

انطباق با دانیله ده روسی، سرمربی جدید ؟
"او به عنوان بازیکن نماد رم بود و اکنون کاملاً به نقش جدید خود در باشگاه متعهد شده است. او ایده های خود را به خوبی به تیم منتقل می کند و کار کردن با او واقعاً هیجان انگیز است.
می‌خواهم تمام تلاشم را برای این تیم و هوادارانی که به طرز باورنکردنی از من استقبال کردند، ارائه دهم. دوست دارم یک نتیجه مثبت بگیرم و امسال تیمم را به لیگ قهرمانان برسانم."

آینده شما در رم؟
"در حال حاضر، آینده من فقط بازی بعدی است و سپس خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. من برای رم بازی می کنم و خودم را در رم می بینم."

دوران حضور مورینیو ؟
"کار با مورینیو هیجان انگیز بود و با رشد قابل توجهی برای من همراه شد. ما در مورد مربی‌ای صحبت می کنیم که کارهای زیادی در دوران حرفه ای خود انجام داده است، بدون شک او از تجربیات خود استفاده کرد و به من به عنوان یک بازیکن کمک کرد. صادقانه بگویم، نمی‌دانم آینده او چه خواهد بود، اما مطمئن هستم که او در یک باشگاه برتر ادامه خواهد داد."

دوران حضور در یوونتوس با ماسیمیلیانو آلگری ؟

"مربیگری او در دو زمان مختلف در حرفه من نقش اساسی داشت. وقتی از پالرمو به یوونتوس آمدم، خیلی جوان بودم و به تیمی پیوستم که بازیکنان فوق العاده ای مانند بوفون، کیه لینی و بسیاری از قهرمانان دیگر مانند توز، هیگواین و سپس کریستیانو رونالدو را داشت.
جوان بودم اما به سرعت به بلوغ رسیدم و چیزهای زیادی از آلگری و هم تیمی هایم یاد گرفتم. سال‌های فوق‌العاده‌ای بودند که در آن به دستاوردهای زیادی رسیدیم.
بار دوم بالغ‌تر بودم و ما متفاوت کار کردیم، اما همیشه آلگری می‌خواست برنده شود و برای پیروزی تلاش می‌کرد."

ظهور لیگ برتر عربستان؟
"رشد لیگ عربستان در دو سال اخیر، هم از نظر بازیکنان و هم از نظر باشگاه، و همچنین از نظر کیفیت بازی، باورنکردنی بوده است. من چندین بازی را از تلویزیون تماشا کردم و هم از سطح بازی، هم از شور و شوق هواداران و هم استادیوم های همیشه پر تحت تأثیر قرار گرفتم.
فوتبال واقعاً مورد علاقه نسل‌های جوان این کشور است. علاوه بر این، بسیاری از هم تیمی‌های آرژانتینی من که در آنجا بازی می‌کنند و اغلب از آن به خوبی صحبت می‌کنند. بازی سوپرجام در عربستان به وضوح برای من تجربه جدیدی بود.
من هرگز به عربستان سعودی نرفته بودم و این تجربه بسیار مثبتی بود. من قبلاً تحت تأثیر اشتیاق هواداران به فوتبال و تعهد آنها به این ورزش بودم. اما در حال حاضر برای رم بازی می کنم و خودم را در رم تصور می کنم. لیگ عربستان قطعا یکی از مهم‌ترین لیگ‌ها به همراه لیگ‌های اروپایی است."

دیبالا درباره تفاوت بازی با مسی و رونالدو ؟
" این لحظه ای است که هرگز فراموش نخواهم کرد، اینکه جام جهانی را با او به اشتراک گذاشتم. در مورد کریستیانو رونالدو، او یک قهرمان است. بازی در کنار او برای من فوق‌العاده بود، همچنین راهی برای آموختن از فداکاری او و مهم‌تر از همه، تمایل همیشگی‌اش برای پیروزی و پیشرفت بود.
من را شگفت زده نمی کند که او در عربستان سعودی نیز عملکرد خوبی دارد. در هر صورت او، مسی و هیگواین سه هم تیمی مورد علاقه من بودند."

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر